רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 בנובמבר 2010

פוסט ילדים ועיצוב חדרים

בני בכורי, זיו, יחגוג בקרוב שישה חורפים. קשה להאמין שהילד שלי יצעד בעוד חודשים ספורים לבית הספר. לאחר שההריון איתו לקח קצת זמן, החלטנו לא לחכות יותר מידי עם השני... וכך, כשהוא היה רק בן עשרה חודשים, הוא בא איתי לבדיקת אולסטרסאונד של ההריון השני. הוא היה פעוט בעגלה וישב בצד בזמן שטכנאית האולטרסאונד אמרה לי בנונשלנטיות: "אני רואה שק הריון אחד... והנה שק הריון שני". הצילו - ככה מספרים לאישה עם תינוק בן עשרה חודשים שיש לה תאומים? וזה עוד לפני שהיא התגברה על ההלם הראשוני של הריון כל כך מהיר...מה עם קצת התחשבות ורגישות?

בקיצור, לקח לנו הריון שלם להתאושש מהבשורה הזאת (והתאוששנו רק משום שלא הייתה ברירה) ושני אפרוחים חדשים הצטרפו למשפחה תשעה חודשים לאחר מכן. כך הפכתי לאמא לשלושה ילדים תוך שנה וחצי ואין ספק שהיום אנחנו קוטפים את פירות העבודה הקשה!


ובמעבר חד מנוסטלגיה בת ארבע שנים... חזרה להיום.
כשעברנו לבית החדש התלבטנו איך למקם שלושה ילדים בשני חדרים - בהתחלה חשבנו ששלושתם יהיו ביחד באותו חדר, ואת החדר השני נהפוך לחדר משחקים (=בלאגן), או למקם את שני הבנים יחד ואת הנסיכה בנפרד, אבל מהר מאוד הבנתי שזיו צריך את ה - SPACE שלו ולכן הפרדנו בינו לבין נעה וגלעד.
את כל מלאכת הצביעה בבית עשינו (ועודנו עושים) בעצמנו - אני ובעיקר פול. את היעוץ הראשוני לבחירת הצבעים נתנה לנו הילה, חברתי האהובה והמוכשרת וענבל, הבעלים של "הציפור הצהובה". את החדר של זיו צבענו בצבע מקסים שנקרא ALTIMATE WHITE (זה הצבע הבסיסי של רוב קירות הבית שלנו) והקיר הסמוך למיטה נצבע בתכלת. קישטנו עם מדבקות יעודיות לקיר:



את החדר של נעה וגלעד צבענו שוב בצבע הכללי שלי הבית, ואת הקיר הסמוך למיטה של כל אחד מהם צבענו בצבע אחר - לנעה בורוד ולגלעד בתכלת (איך לא???) וגם להם הוספנו מדבקות. את מלאכת בחירת המדבקות עשינו יחד עם הילדים - לקחנו אותם ל"הציפור הצהובה" בשילת ונתנו להם לבחור, תוך הכוונה שלנו. באותו יום שבחרנו, גלעד היה בטוח שהמדבקות מגיעות איתנו הבייתה, אבל הוא נאלץ לחכות למעלה מחודש, עד שהוא זכה להדביק יחד איתי את המדבקות שלו ליד המיטה, והאמינו לי, לילד בן ארבע וחצי זו הייתה משימה קשה מאוד. הייתה חוויה נהדרת להפוך את הילדים לחלק מחוויית העיצוב של החדר שלהם - מהבחירה ועד ההדבקה!

כך נראה הקיר ליד המיטה של נעה:


זו השמיכה החדשה שקניתי לה (יש כאלה שתופרות שמיכה במשך 10 שעות, ויש אחרות שקופצות לקניון השכונתי ומגהצות את הכרטיס... (לא נורא, גם אני התחלתי ללמוד לתפור ממש לפני שבוע...) - רק בשביל שמיכה כזאת שווה שתהיה נסיכה בבית:




וזאת מיני, הכלבה המתוקה שקניתי לעצמי בארה"ב רק כדי שנעה תתחנן שהיא תהיה של שתינו אבל על המיטה שלה...



וזאת השידה של נעה שצבעתי במו ידי, בהמשך פוסט נפרד עם כל השלבים.



הצד של גלעד. מדהים כמה אושר יכולות להוסיף כמה מדבקות... יום למחרת הוא הסתובב ברחבי הבית עם בגדים לבנים והודיע לכולם שהוא "אסטרונאו" (בלי ט...)




זהו, אומנם יש עוד קצת תיקונים, בעיקר בחיבורים בין הקירות, אבל אפשר להגיד שכולנו מאוד מרוצים מהתוצאה!

ובקרוב, יגיע הטאפט שהזמנו לחדר השינה שלנו... אבל ניתן לו כבוד בפוסט נפרד.

חיבוקים לרוב, ריקי


9 תגובות:

  1. ריקיצ'י נהדרת, יצא פשוט מקסים! נראה לי שהילדים מתחברים הרבה יותר למדבקות האלה מאשר למדבקות שבחרנו במקומם באמצע הלילה...
    אני ממש מחכה לראות את חדר השינה!
    כל הכבוד:)

    השבמחק
  2. תודה אהובה שלי! ואת קיר הפסים אני עוד אעשה... אף אחד לא יפחיד אותי!
    חיבוקים, ריקי

    השבמחק
  3. איזה כיף לילדים שיש להם כאלו הורים יצירתיים, ממש כמו במגזין, כל הכבוד!

    השבמחק
  4. תודה שירן! כייף שקפצת לביקור. מתגעגעים אליך פה בארץ...

    השבמחק
  5. הנה אני מגיבה כאן כדי שתדעי שהרשומה הגיעה אלי!!
    עיצובים נהדרים. ואני מחכה הכי לפוסט של צביעת השידה!!
    ליאור-חתולי8

    השבמחק
  6. הי חתולי, תודה! הפוסט הזה מתעכב כיוון שהמגירה זקוקה לתיקון. השידה כבר גמורה ומוכנה מלבד המגירה. כייף לראות אותך כאן!

    השבמחק
  7. I dіscoverеd youг site on http://rіkiarb.
    blogspot.com/ аnd I'm very pleased I have. I feel as though you're reading my mіnd right now.
    You seem tο know ѕo muсh about thiѕ, аs if yοu wrote the book on it or something.
    While I think somе extra mediа liκe sоme ρicѕ oг a couplе оf vidеos, this
    ωill be a fantastic resouгсе.
    ӏ wіll most defіnitely be bасκ.



    Also viѕit my weblog ... Ausschlag

    השבמחק