רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 בינואר 2018

DIY BAR MITZVHA

מסיבות בר המצווה כאן לפעמים מביישות חתונות בארץ ברמת הפאר וההשקעה הכספית.
החלטתי, מסיבות רבות, בין היתר כספיות אבל לא רק, ללכת בכיוון אחר.

*תודה מיוחדת לסאלי פריסרט, על התמונות היפות.





ערכנו לזיו מסיבה ביתית, עם אוכל ביתי ואפייה ביתית. כל העיצוב - היה שלי. אני חושבת שזה הפך את הכל להרבה יותר מיוחד ועם מגע אישי, עם ירידה לפרטים הקטנים, בדיוק כמו שאני אוהבת... במשך חודשים קניתי, תכננתי, ועבדתי לקראת השמחה הזו, ולמזלי לאור השבתון, היה לי גם זמן.
 העיצוב של האירוע היה בנושא של ים, בהשראת פרשת בשלח, הפרשה של זיו, שבמרכזה שירת הים.


חלוקי הנחל האלה הגיעו איתי מפלורידה לישראל בביקור האחרון שלי, בני המשפחה והחברים של זיו כתבו לו מילים טובות שחזרו איתי במזוודה. 












שולחן הקינוחים

שולחן האוכל
גולת הכותרת היא אלבום הבר מצווה שעבדתי עליו עוד כשהיינו בישראל וסיימתי כאן בפלורידה.
את האלבום הכנתי עם תמונות מאז שזיו נולד ועד היום. השתמשתי בדפים היפהפיים של שירה מנור.
בהמשך אצלם את כולו ואעלה לכאן.





החברים של זיו מהכיתה ומהשכונה הגיעו, שמחו, רקדו, אכלו, הצטלמו ונהנו...
זיו היה מאושר. אני הייתי בשמיים : )






ביום חמישי הקרוב הנחת תפילין ובשבת - האירוע הגדול באמת - עליה לתורה בבית הכנסת, שגם שם אני מעצבת את האירוע.
תמונות נוספות בהמשך...

חיבוקים כל הדרך מפלורידה,
ריקי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה