רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 במאי 2010

פרוייקט בית פתוח של אומני מודיעין





השנה השתתפתי לראשונה באירועי "הבית הפתוח" של אומני מודיעין. זהו אירוע שבמהלכו מוזמנים תושבי העיר לבקר את האומנים בבתיהם או בסטודיו שלהם, להתרשם, לקבל הסברים ואפילו לקנות..

עצם ההשתתפות באירוע היוותה עבורי איזושהי נקודת ציון של מה שקרה עד היום עם הסטודיו שלי מאז שפתחתי אותו לפני כשנה ומאז שהתחלתי לעסוק בחימר פולימרי - לפני כמעט שנתיים!  אין ספק שהרגשתי גאווה על כך שנמניתי עם אומני העיר ושאנשים הגיעו, התרשמו, החמיאו וגם קנו מהיצירות שלי! חלקם היו כאלה שהכירו אותי, אבל היו גם לא מעט אנשים שלא הכרתי... התרגשות כבר אמרתי???

אז למי שלא הצליחה לבוא לראות - אני מנסה להעביר את החווייה בתמונות...

כך נראה הסטודיו הביתי שלי - מדובר בחדר גדול, שיכול להכיל תשעה משתתפים בסדנה. כאן אני יוצרת, מלמדת ועובדת שעות מול המחשב... למרות שניסיתי לסדר לא מעט לקראת האירוע - התמונה משדרת קצת בלגאן...
מקווה שבסטודיו החדש שאליו אעבור בעוד כחודשיים - יהיה יותר סדר... למרות שנראה לי שיש סתירה פנימית בין המילים "סטודיו" ו"סדר".... הנה תמונה נוספת:


ואת כל היצירות שלי סידרתי על משטחים שהכנתי - לקחתי קרטון ביצוע בגודל שמינית, עטפתי אותו בבד שחור והדבקתי בעזרת דבק דו"צ. זה היה עדיף מבחינתי על הוצאה גדולה לטובת מגשי תצוגה... אולי בעתיד יהיו לי ממש מקצועיים...
העבודות מסודרות לפי צבעים - הנה המשטחים -











וקצת לילדות...

וגם חרוזים וגולדפילד...


וכמה עבודות סקראפ שהצגתי -
כרטיס וינטאג'



תמונה נאיבית



והנה הצצה על המשפחה המקסימה שלי - עיצוב על קנווס - הילדים שלי
נעה, בת 4



גלעד - התאום של נעה



זיו - בכורי היקר בן 5.5



והנה האחראים לשלוש יצירות הפאר האחרונות...



וזהו לעת עתה...

חג שבועות מקסים לכולנו..

ריקי

2 תגובות:

  1. הסטודיו נראה נהדר והעבודות מקסימות

    השבמחק
  2. תודה רבה! האם תהיי ב"רוח מדברית"? אשמח להכיר...

    השבמחק