רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

שנה חדשה בפתח

יש משהו קסום בלפתוח את תיבת הדואר (הפיזית) ולקבל כרטיס ברכה שמישהו טרח להכין אותו ולכתוב בכתב ידו. אין ספק שזה מרגיש הרבה יותר אישי מאשר כל השנות טובות ששולחים ב - SMS או במייל... זו השנה השניה שאני מכינה וכותבת כרטיסי ברכה לבני המשפחה שלי ושולחת להם בדואר - וזה כייף גדול!

אז היום גם הילדים שלי הכינו - כל אחד הכין שתיים - אחת למישהו שהוא בחר והשניה לבן משפחה. נדהמתי מכך שגלעד, בן ה - 4 ביקש לכתוב שנה טובה לגלי, הגננת שלו מלפני שנתיים...

הוצאתי מחדר ההפתעות שלי חותמות, פרחים, מדבקות, צבעי עיפרון, דיו, פאנצ'ים וניירות מדוגמים - הילדים קישטו, צבעו ועיטרו את הכרטיס והמעטפה.


לבסוף אמרו לי ולפול מה הם רוצים שנכתוב. מחר נלך יחד לדואר ונשלח אותן


לאור ההנאה הגדולה של הילדים, החלטתי לקיים סדנה במסגרת "מועדון אימהות וילדים" בסטודיו שלי במודיעין:


וגם אני שיחקתי קצת... בלילה, כשהם ישנו


ואם גם אתן רוצות לשחק, הכינותי מראש גם סדנה עבורכן:

שתהיה שנה נפלאה!

חיבוקים לרוב, ריקי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה