רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 בספטמבר 2010

יוצרות מדהימות ביריד מבוא מודיעים

השתתפתי השבוע בשני ירידים - הראשון יריד בצלאל בירושלים והשני יריד במבוא מודיעים. זו הפעם השלישית שאני משתתפת ביריד הזה וזו תמיד חווייה מקסימה גם לי כיוצרת וגם לפול ולילדים שבאים להנות יחד איתי ולהנעים לי את הזמן... מבוא מודיעים הוא ישוב שנמצא לא רחוק מהעיר מודיעין, והוקם על ידי עולים מאמריקה, בינים הרב שלמה קרליבך. האנשים שם מלאי צבע ורוחניות. חוויה לפגוש אותם! במשך היום כולו מתנגנת מוזיקה יהודית בשלל סגנונות שממלאת את הלב בשמחה.

וכמובן שיש שם המון אנשים מוכשרים ואני כתמיד מתחברת בעיקר לנשים שביניהם...

את תמר אני פוגשת בכל פעם שאני משתתפת ביריד הזה. היא בחורה צעירה ומוכשרת שיוצרת בסגנון שלא ראיתי כמותו. תכשיטים יש בשפע ולא פעם רואים את אותם דברים אצל מעצבות תכשיטים שונות, אך העבודה שלה מקורית ומיוחדת מאוד. הנה תמר ליד הדוכן שלה. תוכלו למצוא אותה גם בנחלת בנימין או לפנות אליה במייל:


והנה אחת השרשראות המדהימות שלה:


ריקי - שיר, "כפתוריי" היא בחורה מקסימה נוספת שפגשתי שם. לפני כשבוע בעת שיטוטיי בקניון  מודיעין לקראת החג התכשיטים שלה צדו את עיניי ב"תרשיש". כל התכשיטים שלה מעוצבים מכפתורים - היא מעטרת אותם בעבודת יד והם פשוט מרהיבים... ניתן למצוא את העבודות שלה באתר במייל ובגלריה בבית אריה-עופרים והוד השרון.


ותראו כמה שהיא יפה...


AZAMDA היא קרמיקאית מוכשרת שמתגוררת בישוב מבוא מודיעים. העבודות שלה מלאות צבעוניות ורוך. ניתן ליצור איתה קשר ב - 052-7028583:



וכדי לטעום קצת מהאווירה המיוחדת


והדוכן שלי על טהרת החימר הפולימרי:



ואת סיגל כנפו הכרתי לאחרונה במעגל עסקים "ניב" - נשים יוצרות במודיעין. סיגל היא אומנית, ציירת מוכשרת ואוצרת תערוכות. תמונות האווירה שלה מלאות משחקים של צבע וטקסטורה... סיגל גם הייתה חברה טובה ועודדה את רוחי לאחר יריד לא כל כך מוצלח... יש גם כאלה. אפשר להזמין מסיגל עבודות בעיצוב אישי. הנה האתר של סיגל ותמונה פרי יצירתה:


עד כאן להיום. חיבוקים לרוב, ואל תהססו להגיב למטה...

ריקי










2 תגובות:

  1. תודה ריקי,

    היתה לי הפתעה נעימה לגלות שאת לצידי ביריד בצלאל, היום הזה הפך היכרות מיקרית לחברות אמתית!
    בהצלחה בדרך, כמו שאת כבר יודעת בסוף הירידות באות העליות והכי חשוב ללמוד מהדרך וגם להינות ממנה...

    סיגל

    השבמחק
  2. תודה לך סיגל, בטוחה שזו התחלה של חברות...

    השבמחק