רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 בדצמבר 2010

סודות החימר הפולימרי לנשים


אני שמחה לבשר לכן שהסטודיו החדש שלי - מוכן!!!  איזו התרגשות! (פתיחה חגיגית ב - 21.1.10 - רשמו ביומנים...)!

ולכבוד כך אני פותחת קבוצה חדשה לנשים "סודות החימר הפולימרי". פרגני לעצמך פסק זמן מהבית, הילדים, הקניות, העבודה והשגרה ובואי ליצור בהנאה!


מה בתוכנית?

 מפגש ראשון - 13.3.11 - חותמות, טקסטורות, אבקות, דיו וצבע




מפגש שני 27.3.11 - פסים ו"אריחים"




מפגש שלישי- 10.4.11 - גליל רטרו וממנו תכשיט 




מפגש רביעי- 2.5.11 - גליל פרח בשיטת המילפיורי. 




מפגש חמישי 17.5.11 - שימוש בגלילי מילפיורי להכנת תכשיט, בית מזוזה או קישוט קיר. 



 

מפגש שישי- 29.5.11 - ציפוי כלים

בסיום החוג תיפתח קבוצת מתקדמות למעוניינות.

איפה?
החוג מתקיים בסטודיו "יוצרים הנאה" החדש והמרווח, רחוב נחל עיון 12/1 מודיעין.

מתי?
13.3, 27.3, 10.4, 2.5, 17.5, 29.5. 20:00-23:00

עלות?
120 ש"ח לכל מפגש כולל כיבוד קל. את החומרים תביאו אתכן או תוכלו לרכוש אצלי (עלות החומר נעה בין 20-40 ש"ח למפגש, תלוי בתוצר שתבחרו לעשות).

לנרשמות לשישה מפגשים מראש - 100 ש"ח למפגש ומתנה - גליל מעשה ידי!


הערת הבהרה - ניתן להגיע למפגש אחד או לחלקם! כמו כן, אין צורך בידע קודם!

להרשמה, כתבו לי במייל או בטלפון 08-9750443, 054-4755459

חיבוקים לרוב, ריקי

3 תגובות:

  1. לא הבנתי..האם אפשר להגיע רק למפגש אחד/חלק?
    האם כל המפגשים מתאימים למתחילות ולחסרות ניסיון?

    השבמחק
  2. הי קרין, את בהחלט יכולה להגיע למפגש אחד או לחלקם. אין צורך בניסיון! היתרון בהרשמה לכל המפגשים מראש הוא בהנחה וכמובן בכך שלומדים את כל הטכניקות. כמו כן, לא כדאי לפספס את המפגש השני, אם מגיעים לראשון, משום שבשני אני מלמדת איך להשתמש בגליל שיצרנו במפגש הראשון. אשמח לראותך!

    השבמחק
  3. ריקי יקרה
    מכיון שהייתי חולה ופספסתי רשומות, קצת חסרי לי מידע.
    האם הסדנא התחילה? היה כבר המפגש הראשון?
    ליאור

    השבמחק