רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 29 בינואר 2011

סדנאות אורחות אצלי בסטודיו

לאור המהפך שהסטודיו שלי עבר, אני שמחה לבשר שאני מתחילה לארח סדנאות של מעצבות ואומניות אחרות.

הסדנה הראשונה המתוכננת היא של קרן - מניירות - סדנת קופיק. הסדנה תתקיים בע"ה ביום שישי, 18.2.11. לפרטים נוספים והרשמה אתן מוזמנות לבלוג של קרן.



סדנה נוספת שמתבשלת לה היא סדנה של מיקי מקובר, אישה מוכשרת שנסעתי בעבר עד חיפה כדי להשתתף בסדנה שלה, אז הנה - היא מגיעה למודיעין!

אני פותחת בקרוב בע"ה קורס סקראפ - בן שישה מפגשים (אם יש מישהי שרוצה להביע עדיפות ליום מסויים - זה הזמן...)

במהלך חודש מרס, תפתח אורית שחר, אומנית צבע מקסימה שהכרתי לא מזמן קורס בן 5 מפגשים לצביעה דקורטיבית!

כל הפרטים, בהמשך!!

יוצרות ואומניות המעוניינות להעביר סדנאות וקורסים בסטודיו חדש, מרווח ומזמין, אשמח לדסקס אתכן את הפרטים!

ומעניין לעניין באותו עניין - בשבוע שעבר אירחתי בסטודיו סדנה של האומנית לורי מיקה, אומנית MIXED MEDIA.
הסדנה אורגנה במסגרת פורום אומנות בחימר פולימרי, על ידי פינקי המלכה!
לורי היא אומנית מוכשרת ואישה מדהימה ונדיבה! מה שכל כך אהבתי הוא שהגישה שלה לחימר פולימרי שונה כל כך מכל מה שראיתי עד היום. החימר עבורה הוא רק אמצעי ולא המטרה... היא משתמשת בחותמות, בדיו, בצבעים אקריליים, באבקות ובחלקי מתכת בעבודות המיוחדות שלה!

מספיק פטפטת - יאללה תמונות:





זה התוצר שלי: 

 התוצר של אריאלה:
 ושל סוזי:


ולמרות שמדובר בעבודות מאוד שונות, הראיתי ללורי עבודות שלי שהכנתי לפני שהכרתי אותה ואת עבודותיה, שבהן השתמשתי באותם טכניקות וחומרים, וזאת בהשראת העיסוק בסקראפ:



ולסיום, הבלוג "שלוש בשלישי" חוגג עם בלוג קנדי שווה במיוחד.
פרטים נוספים כאן.


חיבוקים לרוב ולהתראות בסדנאות, ריקי



3 תגובות:

  1. העבודות הישנות שלך ממש מקסימות!

    השבמחק
  2. שונה ומיוחד. והעבודות שלך יפהפיות.
    נשיקות
    ליאור

    השבמחק
  3. תודה אולושקה!
    וגם לך ליאור יקירה!

    השבמחק