רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 3 בספטמבר 2011

עוד פוסט מאמריקה, למרות שאני כבר כאן...



לפני יומיים, בהתרגשות גדולה, בני הבכור זיו עלה לכיתה א'. את התמונות אשמור לפוסט אחר, אבל זה המקום לאחל לך ילדי היקר הנאה, חברים והמון חוויות חיוביות במקום שאליו אתה נכנס לשתים עשרה השנים הקרובות (ואו, זה נשמע המון....)

למעלה מ - 600 תמונות חדשות הצטרפו לכרטיס הזיכרון במצלמה שלי במהלך הקיץ בארה"ב, כך שיש לי עוד כל כך הרבה תמונות מהמחנה ונראה לי שלמרות שכבר נחתי בארץ, התמונות עוד ילוו אותי בפוסטים הקרובים...
 כאן בטיול עם GRANDPA בברוקלין. ברקע ניתן לראות את מנהטן. מצאו את ההבדלים בין שתי התמונות...

וכאן נעה וגלעד עושים יוגה עם חנה, חברה מקסימה שפגשנו השנה במחנה:


אחד האתגרים המעניינים לצד העבודה עם אומניות בוגרות במחנה, היה לעבוד עם צוות צעיר, בגילאי 18 -24 משלוש מדינות שונות (ישראל, שבדיה וארה"ב). הן היו מלאות רעיונות מעניינים והנה פינת פרגון קטנה לכבודן: שלישית מימין - שירה גרוסמן, בת 18 מארה"ב עם חניכים ועבודה ששילבה ציור והדבקת חרוזים:

וזו שיר, ישראלית בת עשרים וקצת, שהתאהבה בילדים הקטנים במיוחד!
וכאן עבודה נוספת של שיר, שמאוד מצאה חן בעיני! שילוב של גזירי עיתון ושאריות בדים:
וכאן זהבה פינקל, בת 24, אמריקאית. היא הכינה שני שלטים בטכניקה של צריבה מעץ. 
העבודה שלה כל כך מדוייקת ומושלמת!

ערב נשים במחנה, שבמהלכו לימדתי להכין גליל פרח מחימר פולימרי:
וזה מקבח הפרחים של פארי
ומזוזה של רנדי, חניכה בת 15:
וקצת גלילים שלי:
שרשרת שהענקתי מתנה למישל, אחת האומניות שעבדה לצידי:
מלאכים עם ברכת כוהנים שהכנתי עם חניכות:
קשתות לילדות במסגרת אחר צהריים עם אימהות וילדות:
וזה פרוייקט שאני חוזרת עליו זו השנה השניה - קוביות סקראפ. הבנות צילמו את עצמן במקומות שונים במחנה ולאחר מכן שילבו את התמונות והחוויות בקוביות עץ בגודל 25 ס"מ:
ואת זו הכנתי אני והענקתי למנהל המחנה עם תמונות מהקיץ:



כאן משולבת תמונה של אחת העבודות המוצלחות של החניכים - ציור על אריחי קרמיקה. כל חניך צייר על כל אריח פאן אחר בחייו: יהדות, ישראל, מחנה רמה ותחביב:
ולסיום, סקיצה 82 של "שלוש בשלישי" גרמה לי להתנסות בחותמות דיגיטליות לראשונה, ואני מוכרחה לציין שזה not my cup of tee... אבל לכבוד הספונסר החדש של "שלוש" שיתפתי פעולה. את החותמת הדיגיטלית שילבתי עם ניירות מתוקים שרכשתי בארה"ב שהתאימו מאוד לסגנון החותמת.
 וכאן אפשר לראות את אפקט התלת מימד:
שבוע מצויין!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה