רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 באוקטובר 2011

שחור-לבן

אני מניחה שאם מסתכלים בארון של כל אישה טיפוסית הצבע השולט הוא שחור, לפעמים יש גם נגיעות של אפור, ולידם גם קצת לבן... ככה זה אצלי לפחות. אז בהשראת תכולת הארון שלי גלגלתי לפני החג את אלה... חרוזי חימר פולימרי שנוצרו בעבודת יד:

וכאן הם נחרזו בהזמנה למישהי שפגשתי לאחרונה:
ובהשראת השחורלבן הכנתי כרטיס עם הדרכה לפי סקיצה 87 של "שלוש בשלישי" - למרות אתגר הצבעים הוספתי נגיעות של חום, ורוד וירוק שאני כל כך אוהבת:




במסגרת חברותי כ- DT  ב"שלוש בשלישי" הכנתי הדרכה מצולמת והפעם בסרטון. כשהתלבטתי איזו מוסיקה לצרף מיד עלתה לי בראש סינדי לאופר עם GIRLS JUST WANNA HAVE FUN שלמיטב זכרוני פרץ כשהייתי בשנות העשרה. תהנו מההדרכה!


ולמי שלא הצליחה לראות את הסרטון (מומלץ!) הנה ההדרכה גם בשלוש בשלישי.



הכרטיס הזה נשלח בראש השנה להילה, חברה טובה לצערי השגרה, הילדים, העבודה לא איפשרו לנו מספיק זמן יחד בשנה האחרונה...

גמר חתימה טובה ושיהיה לנו המון זמן לחברות ול - FUN!

חיבוקים לרוב, ריקי

7 תגובות:

  1. חרוזי הפימו מדהימים!
    והכרטיס ממש מיוחד אהבתי את השימוש בקלפים העגולים
    תודה על הדרכה ברורה ויפה
    גמר חתימה טובה!

    השבמחק
  2. עברתי על הכל והכל כאן מקסים ריקי
    ויפה ונהיר
    גמר חתימה טובה יקירה
    ושנה נהדרת שתהה עבורך

    השבמחק
  3. איזה כיף לי שזכיתי לקבל כרטיס ברכה כל כך מקסים ומרגש!
    תודה לך חברה מוכשרת שלי, שתהיה לך ולבני משפחתך היקרים שנה הכי טובה בעולם. שתהיו בריאים ושמחים, ושתמשיכי להנות מהעשיה והיצירה.
    אני אוהבת אותך מאוד.
    שנה טובה!

    השבמחק
  4. יש! הנה אני סוף סוף מצליחה להגיב. ניסיתי להגיב על הפוסט הזה כשקיבלתי אותו אבל לא הצלחתי להגיב בהמון בלוגים! אז עכשיו אפשר ואני רוצה לומר לך שהחרוזים מדהימים!
    כישרון את! שנה טובה מותק♥
    ליאור

    השבמחק
  5. תודה ליאור יקירה על התגובה ועל ההתמדה!

    השבמחק