רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

כשהוירטואלי הופך למציאות

את מיכל שובל הכרתי דרך המסך, כמו נשים יוצרות רבות אחרות שלמרות שאף פעם לא נפגשתי איתן, אני מרגישה שאני ממש מכירה אותן, את תחומי היצירה המועדפים עליהן, את הדברים שמרגשים אותן / מרגיזים אותן / דוחפים אותן ליצירה/ כמה קילו הן ירדו/ איזו עוגות הן אפו לשבת ועוד...

אז כאמור את מיכל הכרתי באופן וירטואלי כשהיא עוד נמנתה על צוות העיצוב של "שלוש בשלישי". בהמשך מיכל עזבה את הצוות כדי לפנות לעצמה זמן לבייבי החדש שלה - אתר הסקראפ הישראלי, אתר שמרכז מידע עדכני בתחום הסקראפ, סדנאות, הדרכות, אתגרים ועוד. לאחרונה מיכל הזמינה אותי להצטרף לצוות העיצוב של אתר הסקראפ לצד מיטל טנא, הידועה בכינויה מומין וסנופקין. האמת? - כבוד...  לאחר ההזמנה, היא הגיעה אלי לסטודיו והוירטואלי הפך למציאותי. היה כייף לפגוש אותה ולהכיר מעט ובמיוחד ללמוד ממנה איך לערוך סרטונים. לכבוד ההצטרפות שלי לצוות האתר, צילמתי סרטון הדגמה של לוח שעם מטופל (הרעיון להשתמש בלוח הזה כבסיס ליצירה סקראפית הגיע לי מהרשומה הזאת של קרן פרפרים, ואת הסרטון הנוכחי ערכה מיכל).
את הלוח הזה הכנתי במסגרת קורס הסקראפ שלי לנשים. הנה קישור לסרטון ההדרכה:



ואלה של מיכל שניידר


ואלה של יונית וילף


חיבוקים לרוב, ריקי

9 תגובות:

  1. לוחות השעם מקסימים!!

    השבמחק
  2. מברוק! צוות מובחר, אני עדה... :-)
    יופי של לוחות, רצה לראות את הסרטון...

    השבמחק
  3. אכן היה עונג גדול לפגוש ולהכיר אותך סופסוף לאחר כל החודשים בעולם הוירטואלי :-)
    שיהיה לנו בהצלחה ביחד!
    מיכל

    השבמחק
  4. אין גבול ליצירתיות..רעיון מקסים...והכל ניראה יפה

    השבמחק
  5. מקסים. ברכות להצטרפות ל DT

    השבמחק
  6. הי ריקי, כבוד!...
    היה כרגיל כיף ליצור איתך!
    חיבוקים לרב בחזרה :)
    יונית

    השבמחק
  7. תודה לכן יקירות! כייף לראות את העקבות שלכן כאן...

    השבמחק