רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 בפברואר 2012

סרטון חדש וטיול בפיאצה ונציה

כדאי לפנות קצת זמן ולשבת עם קפה ועוגה...
לפני המשך עלילותיי באיטליה - סרטון שהכנתי לעיצוב דף אלבום לאחד האתגרים בסדנאות. הדף מבוסס על סקיצה 107 של שלוש בשלישי:

התמונות של זיו לקוחות מאחד הטיולים שלנו מהקיץ בארה"ב. כשזיו הגיח לאויר העולם לפני קצת יותר משבע שנים התנגנו ברקע צלילי השיר "מלך העולם" של שלמה ארצי, כך שהיה לי ברור שהשיר הזה כולל גרסתו המקורית באנגלית ילוו את הסרטון. תהנו ואשמח לתגובותיכן!

וחוזרים לאיטליה -
בוקר... אנחנו מתעוררות לשקט של מלון, אחרי עשר שעות שינה. בלי ילדים שצריך להלביש, לארגן, להאכיל, להקפיץ (אוהבת אתכם ילדים שלי...), בלי הלחץ הרגיל של כל בוקר... רק קרן ואני וארוחת בוקר מפנקת במלון...
ולאחר פתיחה רגועה כזאת אנחנו יוצאות לדרך - בתוכנית - פיאצה דה טרוי, פיאצה ונציה וקצת שופינג (איך לא?) בויה דל קורסו. הגענו בהליכה רגלית ובקור מקפיא לפיאצה דה טרוי -

כמה יפה, איזה עושר! המקום עמוס תיירים ומוקף בדוכנים ורוכלים. תוך כדי אנו נהנות מגלידה איטלקית אמיתית בטעם טה רה מי סו ונוטלה (בקור של 3-5 מעלות)

אחרי הגלידה אנחנו ממשיכות לפיאצה ונציה ושוב המראות שובי לב. בתמונות הבאות ניתן לראות את השלבים שעברנו מהרגע שבו הפיאצה התגלתה במרחק מאיתנו, ועד שהגענו לגג הארמון בעזרת מעלית  ומול ענינו נפרס מראה מרהיב של גגות העיר כולה. אנחנו מתלהבות מהצילומים ומלהקת שחפים שחוגגת יחד איתנו...

החיילים המסכנים האלה עומדים שם בקור מקפיא!
באמצע הדרך...
וכאן אנחנו כבר למעלה:

ומבט לכיוון רחוב הראשי שבעוד כמה דקות נצעד בו ונעשה קצת שופינג...
וזו תמונה של הפיאצה בשנות השלושים
אנחנו מתדלקות עם קפה ועוגה. קרן עם הכיסוי המדליק של האייפון:

וממשיכות לשופינג - ברחוב הקניות פגשנו בחנות של דיסני וקנינו לבנים תחפושות (לא את אלה...):

מברשות מקסימות

בערב אנחנו מגיעות לתחנת הרכבת טרמיני כדי להגיע לנאפולי ולצערנו הרכבת שלנו נדחית בשעה שלמה מה שגורם לנו לפספס את רכבת ההמשך ולבלות במחיצת נהג שודים מטורף בחשיכה מוחלטת ולשלם לחצוף 100 יורו עבור נסיעה בת חצי שעה. מכאן קרן ואני למדנו לקח חשוב - לעולם לא ללכת בעקבות אנשים שמגיעים אליך ומציעים לך שירות, אפילו אם זה בדיוק השירות שאת מחפשת! חפשי את האנשים בעצמך... לאחר תלאות הנסיעה והפחד הגענו למלון שומם על רקע הרים מדהימים בעלי פסגות מושלגות... בבוקר מתחילות הסדנאות! לילה טוב!