רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בספטמבר 2013

איך כותבים על ארבעה חודשים ברשומה אחת???

אז לפני שאתחיל את הרשומה אני הולכת לצד כדי להתבייש על ההפסקה הארוכה כאן וחוזרת... חכו לי.

חזרתי!

החודשיים האחרונים של השנה בסטודיו, כמו במשך השנה כולה היו מלאים בילדות, נשים ויצירה! אני בהחלט מתרגשת, גאה ושמחה על הצמיחה של השנה האחרונה! כדי לאגד את כל התמונות - הכנתי את הסרטון הזה, שברקע שלו מתנגן השיר "תעשי רק מה שאת אוהבת", של גלי עטרי, שכל כך מדבר אלי ואל מה שאני עושה בסטודיו... ניתן לראות כאן תמונות מחוגי הנשים, הילדות, סדנאות ימי ההולדת, סדנאות אימהות וילדים וסדנאות חד פעמיות לנשים:


ואז להכנות לקראת סוף שנת הפעילות, סוף שנה בבית הספר והתארגנות לקראת עזיבת הקן לחודשיים עם שלושה ילדים ובעל... נהיה מטורף - אבל עברנו גם את זה..

השנה עבדנו במחנה קיץ בשם "יבנה" - מחנה של ילדים ונוער יהודיים שעוזבים את הכל ומגיעים לחווייה שאין לתאר אותה במילים... ספורט, אגם, טבע, שירים, תפילות ורוח במובן שרק מי שהיה במחנה קיץ יהודי יכול להבין.. פשוט מדהים ומרגש.

זיו (בכורי) היה לראשונה בצריף עם עוד כעשרה בנים בני גילו (נסו לדמיין איך נראה צריף של 10 בנים בני תשע, מזל שהיה אסור לי להיכנס לשם!) וכשראיתי אותו בחדר אוכל עם אותה החולצה מאתמול יכולתי רק לנשוך שפתיים ולהגניב לו חיבוק או נשיקה בלי שהחברים שלו מסביב יראו ... בסיום המחנה, כשהאוצר חזר שוב לחיק המשפחה ושמענו ברכב שירים - נדהמנו לגלות שהוא מכיר את המילים ללא מעט מהשירים שהתנגנו - אז אומנם חולצה מלוכלכת, אבל לא מעט חוויות הוא ספג הקיץ הזה..
כאן הוא מנגר עם חברים:

זו השנה הראשונה שבה הגענו ליבנה, והבאתי איתי למחנה את השגעון הפולימרי... הנה מקבץ עבודות של החניכים והמבוגרים שנוצרו בהדרכתי...
























אחד הדברים שנהניתי מהם במיוחד היה לראות את נעה, ביתי בת ה - 7 לומדת לרקוד ריקודי עם ושורות. בזכות מרסלו - מרקיד יהודי דרום אמריקאי שמצליח לשלהב את החניכים כל מוצ"ש, נעה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהרוקדים:


רגע לפני שחזרנו הבייתה, פינקנו את עצמנו בסופ"ש משפחתי ב WHITE MOUNTAINS - NEW HAMSHIR בין הרים וגבעות מדהימים. בחורף, כשיורדים כאן השלגים כל הפסגות לובשות לבן... אני יכולה רק לדמיין איזה מראה מרהיב... אחד המסלולים שעשינו היה במקום שנקרא - the lost river - מלא במפלים, מים, מערות בקיצור - כייף:















אומנם זו רק טעימה קטנה מחווייה בת חודשיים... ובכל זאת התמונות האלה הן רגעים של אושר שבהחלט ממתיקים את תחילתה של השנה...
כשחזרנו הבייתה, הייתה לנו הפתעה נעימה - עץ המנגו על פירותיו המדהימים ביופיים ובטעמם הבשיל ממש לכבוד חזרתנו...
מאחלת לך שנה טובה, שנת שמחה, בריאות, יצירה והנאה!

חיבוקים לרוב, ריקי

2 תגובות:

  1. איזה כייף שחזרת! את והבלוג שלך....
    נשיקות♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה חתולית יקירה! שנה נפלאה לך ולכל החתולים באיזור...

      מחק