רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 28 בספטמבר 2013

הגבר הראשון שהגיע ליצור אצלי בסטודיו...

תקופת החגים, שאת חלקה עברתי עם שלושה ילדים בבית ובנזוג בלונדון הייתה עמוסה ולחוצה קצת אבל לפחות המשפחה המורחבת הגיעה לתמוך...


מרגע שפול חזר, נשמתי לרווחה והתחלתי להנות באמת... ביקרנו עם הילדים בשוק מחנה יהודה - ביקור שהחזיר אותי אחורה לפחות עשרים שנה, לאותם ימים שגרתי בירושלים ו"ירדתי לעיר" עם החברות... מדהים כמה העיר הזו השתנתה!

 





ואם אמרנו ירושלים, אז כמובן שקפצנו לביקור גם בנמל תל אביב ונדהמנו שוב לגלות כמה שונות שתי הערים הללו זו מזו, באופי, בטמפרמנט וכמובן במראה החיצוני.




ביליתי זמן איכות עם הילדים



אירחתי בסטודיו את המעצבת תמר נהיר ינאי, המוכשרת כל כך לערב רקמה נשי וקסום:




ובנוסף הגיעו לסטודיו שני אנשים שיצרו תקדים. תקדים במה אתם שואלים??
התקדים הראשון בסדנת יומולדת לסבתא, שהגיעה לחגוג עם ילדיה ונכדיה של הסבתא וביניהם גבר! זו הייתה הפעם הראשונה שגבר הגיע ליצור אצלי בסדנה (בהפתעה גמורה, וטוב שכך!). אני מוכרחה לומר שכמי שהכריזה שקהל היעד של הסטודיו הוא ילדות, נערות ונשים, התפעלתי מאוד מהיכולות, הסבלנות ואף התוצר שהפגין אותו גבר... ולראיה - התמונות: 





התקדים השני היה שוב בעקבות יום הולדת משפחתית שבה השתתפו 3 אחיות ואמא. האמא - בת 83 ישבה במשך ארבע שעות ויצרה חרוזים מחימר פולימרי. מה אומר? היא לא רצתה לקום וכשבנותיה התארגנו ליציאה, היא עוד ישבה והכינה עוד חרוז מהשאריות כי "אותנו לימדו שאסור לזרוק", כדבריה...
כמה כייף לראות את השמחה, ההנאה והפרגון של מי שמגיע ליצור איתי בסטודיו...









ולסיום, קנווס חדש, שוב בהשראת האומנית המוכשרת JULIE NUTTING בשיטת הפייפר פיסינג. 
הקנווס הזה הוא אחד הפרוייקטים שאני מלמדת בקורס חצי שנתי או שנתי לנשים שמתחיל ממש בקרוב (6.10.13).
פעם בשבוע אנו נפגשות קבוצה של נשים ויוצרות יחד בנייר - סקראפ ומיקס מדיה ובחימר פולימרי.. למי שקוראת שורות אלה ורוצה להצטרף אלינו - נשמח... אני מצרפת את הקנווס הזה לאתגר של יוצאות מהקוים.

אגב, זהו הקנווס הראשון בסדרה שניתן לרכוש הדפסים שלו! התרגשות גדולה...

עד כאן להפעם, 
חיבוקים לרוב ואחרי חגים שמחים... ריקי

2 תגובות:

  1. רשומה מקסימה עשירה ומגוונת
    נהניתי מכל התמונות וכמון מהקנווס היפהפה

    השבמחק