רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בדצמבר 2013

חמסה חמסה...


אחד הדברים שאני פחות נהנית מהם הוא יצור בכמות גדולה של פריט מסויים.
למרות זאת, כשקיבלתי הזמנה מחברה שאחראית על פרוייקט "בתים מאירים" במודיעין, להכין 50 רימונים וחמסות מחימר פולימרי, נעניתי לבקשתה. במסגרת הפרוייקט אירחו משפחות ממודיעין את תושבי העיר להדלקת נרות משותפת וכחלק מהפעילות שמעו הרצאה, השתתפו יחד בסדנה או בלימוד משותף. בקישור ניתן לראות תמונות מהפרוייקט עצמו. 

כל מי שאירח תושבים בביתו או העביר פעילות קיבל שי מעשה ידי - חמסה או רימון.
כדי להתמודד עם הכמות, נעזרתי בשיר, סטודנטית מקסימה, שללא ספק הפכה את המשימה לאפשרית.
במשך כמה ימים רידדנו, החתמנו, קרצנו, ולאחר האפיה מרחנו בלכה וחיברנו בחוט וחרוז.
זו ללא ספק הייתה חווייה (אם כי קצת מעייפת) אבל כשקיבלתי תגובות מחברות שהשתתפו בפרוייקט וקיבלו את השי, בהחלט שמחתי על שלקחתי על עצמי את העבודה...

בחמסות / רימונים ישנה חותמת של עשרת הדיברות ובמרכז חותמת של שמע ישראל:




וכך הבית שלנו האיר בחנוכה - עם החנוכיות שהילדים שלי הכינו: 

ועם האחיניות שלי: 

ולסיום - סרטון שהכנתי בעבר שבו אני מדגימה הכנת חנוכיה מחימר פולימרי בעזרת גלילי מלפיורי: 

אז אומנם אנחנו אחרי, אבל מאחלת בדיעבד... חג שמח ומלא אור!

2 תגובות:

  1. חמסות יפיפיות ומרשימות מאד. היכן ניתן להשיג את החותמות האלה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך!
      החותמות ממרס עיצובי חן: http://www.mars-design.co.il/%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%97%D7%95%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%AA---stamps

      מחק