רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 בספטמבר 2015

כרטיסים בשני סגנונות שונים

עם חזרתי ארצה, הייתי חייבת לפנות מקום בארונות של הסטודיו כדי להכניס לתוכם את כל ההפתעות שקניתי...
התהליך הזה ארך שלושה ימים שלמים, שבסופם הסטודיו קיבל מראה נקי ומסודר! יופי של התחלה של שנת פעילות לחוגי הילדות שכבר החלו ולחוגי הנשים שיתחילו ממש אחרי החגים...


וכמובן שהייתי חייבת לשחק עם חלק מהדברים החדשים שהבאתי איתי.. ואלה התוצאות:
כרטיסים עם סט החותמות המקסים של DINA WAKLEY. בתור מי שמאוד אוהבת ציפורים, הייתי חייבת להתחדש בציפורים האלה.. והחלטתי לתת להם מראה של צבעי מים עם הטושים שחדשים של TIM HOLTZ התוצאה ממש שימחה את ליבי..

שהחלטתי להתחיל את חוגי הילדות והנערות עם תמונות קטנות לחדר באותו סגנון:


כך נראים משטחי ה - MDF בשלב הביניים - שלב המשחק עם הצבעים והטקסטורות:





 
 
הסגנון השני שאני כל כך אוהבת - שאבי שיק. הכנתי כמה כרטיסים חדשים בסגנון זה, אחד מהם ניתן לכבוד החתונה של האחיין הראשון שלי, שהתחתן בזמן שהייתי בארה"ב..


ושניים נוספים באותה קומפוזיציה:






ביום חמישי, 17.9 אני מקיימת סדנה להכנת שני כרטיסים כאלה / שתי תמונות קטנות כאלה או שרשרת..
נותרו כמה מקומות, למהירות החלטה... וממש בקרוב בחוג הנשים שלי שיפתח בע"ה ב - 8.10 - יום חמישי בבוקר תהיה לנו הזדמנות לא רק לטעימה אלא ממש לחוג בן עשרה מפגשים, שבמהלכו ניצור תמונות, קנווסים, מיני אלבומים, כרטיסים במגוון סגנונות.

נשיקות ושנה מצויינת, ריקי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה