רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 באוקטובר 2016

paint over collage

lifebook ממשיך להוציא ממני דברים טובים, והפעם הפרוייקט היה paint over collage. הרעיון הוא ליצור ציור על בסיס קולאג' שנוצר תוך שימוש בניירות, בתמונות ממגזינים ועוד.

במחשבה ראשונה נראה שזה יותר קל מלצייר ציור ללא בסיס אבל לא פעם זה הרגיש לי יותר מאתגר..

תוך כדי העבודה חשבתי על היתרונות של הטכניקה ואני שמחה לשתף כאן במחשבות שלי:
1. התמונה שבחרתי הביאה אותי לצייר פנים באופן שונה ממה שהתרגלתי עד כה.
2. התמונה מראה היטב את מקומות האור והצל - מצויין לתרגול הנושא.
3. אפשר להיצמד לתמונה או ללכת למקומות אחרים, כמו שאני עשיתי..

כדי ליצור עבודה כזאת מומלץ לעבוד עם ג'סו שקוף מעל הקולאג' על מנת שאפשר יהיה להוסיף שכבות צבע.
הנה מעט תמונות מהתהליך:




את העבודה הזו התחלתי כשהייתי בארה"ב בקיץ. היינו במקום בשם Fire Island וראינו עופרים ואיילים, כך שקיבלתי השראה מהטבע סביבי והוספתי כאן במבי..  הדפסתי אותו וציירתי עליו.

ואם כבר במבי, החלטתי להוסיף גם לגברת קרניים : )


 


בסופו של דבר הרגשתי שהשיער שלה חלק מידי ולא מתאים לפראות שבציור, אז שיניתי..

מה דעתך?

ואם מישהי מחפשת מסגרת ליצירה בתחום הסקראפ והמיקס מדיה - אני מתחילה בעוד יומיים חוג לנשים:

חזרה נעימה לשגרה, ריקי

5 תגובות:

  1. ממש מעניין
    את יכולה להסיבר לי מה זה LIFEBOOK?

    השבמחק
  2. https://rikiarb.blogspot.co.il/2016_01_01_archive.html
    תודה רבה, זהו קורס אינטרנטי שנתי בנושא מיקס מדיה עם מגוון אומניות מרחבי העולם.
    את יכולה להיכנס לרשומה מינואר 2016. יש שם קצת הסבר. או לחפש likebook ברשת.

    השבמחק