רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 ביוני 2010

וינטאג', וינטאג' ושוב וינטאג' - תמונות וסדנה

הסגנון הזה די רודף אותי בתקופה האחרונה - גם בתחום החימר הפולימרי, גם בתחום הסקראפ וגם בחיפושים אחרי עיצובים לבית החדש...

הנה כמה דפים בסגנון שיצרתי ואני אוהבת במיוחד!!!











אז אני מקיימת סדנה נוספת לעיצוב דף אלבום בסגנון וינטאג' - ביום שני, 21.6.10 בשעה 20:00 בסטודיו הביתי שלי, צאלון 17/2. לפרטים נוספים ניתן ליצור איתי קשר ב - 054-4755459, rikiarb@gmail.com.

                                                                          

                                                                    יומן וינטאג'י


כרטיס שאני מאוד אוהבת!!!




צנצנות - מתנות לגננות




שרשרת וינטאג'ית




בית מזוזה חדש - ניתן לרכוש ללא הפימו - לעיצוב אישי  או כמוצר מוגמר...




ושרשרת חדשה שאני מאוד גאה בה...


ועניין אחר - השתתפתי לפני שבוע ב"לימוד מודיעין" - פרוייקט של יומיים של לימוד בנושא תרבות ישראלית - יהודית. כל מי שלימד שם עשה זאת בהתנדבות והיה ממש מדהים. אחד המשתתפים היה קובי אוז, שנתן לנו טעימה מהאלבום החדש שלו "מזמורי נבוכים" שאני ממליצה עליו בכל פה... אלבום מרגש מאוד, שמאז אני לא מצליחה להוציא מהדיסק באוטו...


אני העברתי שם פעילות לילדים. עשיתי זאת לאחר שהבאתי כמה ציטוטים מהמקורות בשילוב המילה שלום... התגובות היו מדהימות...

הנה יצירות של חלק מהילדים...


והדוגמה שלי


ולסיום - קובי אוז בשיר "געגועיי ללגעגועים"- רוצו לקנות את הדיסק...

חיבוקים לרוב, ריקי












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה