רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 27 ביולי 2010

מחנה 2010- visiting day וטיול

התמונות מצטברות להן במצלמה אך אין הרבה זמן ולא תמיד יש מחשב פנוי כך שאני ממש לא יודעת ממה להתחיל...

לפני מספר ימים היה כאן יום ביקור - מאות משפחות עטו על המקום, עם צידניות של אוכל (אמריקאי, לא להתלהב...) ומתנות לחניכים ובילו איתם יום שלם על הדשא... לכבוד הארוע הגדול המחנה היה נקי במיוחד, וכל צוות הציג את מרכולתו...

צוות אומנות ערך תערוכה עם כל העבודות שהוכנו עד כה על ידי החניכים. היה מאוד מוצלח ומלא צבע -

הנה הצוות המנצח:


קובי, זהבה, גילת, אנוכי, מירי, ריקי גורמן, רחלי, מישל, מעין ואדווה.

והנה תמונות מהתערוכה - השולחן המדהים של מירי שאני כבר מתגעגעת אליה - מירי סלע, אומנית רב תחומית, לימדה עיסת נייר במחנה:






והנה השולחן שלי


ומקרוב - צמידים ושרשראות של בנות צוות ובנות 15:


את הגליל אני הכנתי, את החרוזים נערה בת 15
צמיד מדהים שהכינה זהבה, אחראית נגרות:

שרשרת שהכינה בת 15 - גם את הגליל וגם את החרוזים:

באמצע התהליך:


וצמיד שאני הכנתי:

בני 5-8, מזכיר קצת תמונת מחזור...




 וכמו בארץ, גם כאן אני ממשיכה את מסורת סדנאות אימהות וילדים - 

 

יש עוד אבל לא אתיש אתכם... הנה עבודות משולחנות אחרים:

קרמיקה - ריקי גורמן:

וקומקום שאני הכנתי - מאוהבת בו...


ופסיפס מדהים שהכינה מישל המקסימה בעזרת חניכים וצוות



ועבודות נוספות - בהדרכת החברה הצעירים מהמשלחת הישראלית - רחלי, אדווה, מעיין, קובי וגילת:





 יש כאן סדנת נגרות - תענוג אמיתי.. הכנתי בעזרת זהבה מדף בהשראת דנדושה (תמונות בהמשך) ואת הציפורים המקסימות האלה - סימנתי על העץ, ניסרתי, שייפתי ולבסוף הדבקתי ניירות מדוגמים - הנה שתיים מהן:



ולסיום - כמה תמונות של הילדים:
טיול במפלים של העיר קנט





ככה נראים כאן הפרחים - אין כאן שום עבודת פוטושופ...




ומציצים מהגג הנפתח של ג'ואל ושירן...

ובית קפה מקסים בקנט - תה ושוקולדים



יש עוד הרבה, אבל נסתפק בזה להפעם...

חיבוקים לרוב, ואל תשכחו להגיב (למטה...)

ריקי

4 תגובות:

  1. ריקי,
    הכל נראה נפלא. התוצרים שלך מדהימים ביופיים (אהבתי מאוד את קומקום והציפורים). אני ממש מקנאה בך שאת כל היום מתעסקת ביצירה.
    נראה שאת עושה כייף ושגם הילדים מאוד נהנים.
    תמשיכו לבלות וליצור.
    קרן

    השבמחק
  2. איזה יופי לראות את כל האומנות הזו! נראה כיף אמיתי! ממש לא מעייפת אותנו תמשיכי לשתף אותנו בעבודות, זה מקסים!

    השבמחק
  3. אחותי, את בגן עדן!
    איזה מקום מקסים ומיוחד.
    היצירות שלך פשוט מקסימות ונראה שהילדים מבסוטים.
    אכן, יש רמה.
    תעשי חיים, מתגעגעים אליך פה בעמק...

    השבמחק
  4. תודה יקירתי, אכן גן עדן! למרות שאני כבר מתגעגעת...

    השבמחק