רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 באוקטובר 2010

מועדון יצירה לאימהות וילדים (גם הסבתא מוזמנת...)


בסוף הפוסט - פרטים על סדנה לנשים להכנת גליל ורד מחימר פולימרי.

אחד הדברים שאני נהנית לעשות בשנה האחרונה הוא "מועדון יצירה לאימהות וילדים". פעם בחודש, אני מזמינה לסטודיו שלי אימהות וילדים (לפעמים רק ילדות) שרוצות לבלות זמן איכות של יצירה עם הילדודס -  בלי עבודה, טלפונים, כביסות ושאר עיסוקים שגרתיים ומעצבנים שאנחנו עושים כשהילדים איתנו...

התגובות של המשתתפים תמיד נפלאות - גם של הילדים וגם של האימהות... אגב, לא פעם אני צריכה לעצור את האימהות כדי לתת מקום גם לילדים ליצור... זה רק מראה כמה גם הן נהנות מהיצירה וכמה גם להם היא חסרה בשגרת החיים... דלית, חברה שהגיעה אלי עם שלוש הג'ינג'יות המקסימות שלה, אמרה לי שעשיתי לה תיקון למה שעשתה לה המורה למלאכה לפני שנים...

הנה כמה תמונות של מפגשי מועדון יצירה שהתקיימו אצלי בסטודיו:

דלית והג'ינג'יות


ליאם וסוזי
עידית וגוון
אריאלה ושני
הילה ועמית

ופרטים לגבי מועדון היצירה הקרוב:
המפגש הקרוב יתקיים ביום שלישי, 26.10.10 והוא מתאים לילדות מגיל 5 -10 ולאימהות שמדגדג להן באצבעות... במפגש נכין סיכה לשיער ועגילים מחימר פולימרי (פימו). עלות הסדנה - 60 ש"ח למשתתפת (120 לאמא ובת, סבתא ונכדה).


והנה דוגמה שהכינה אחת הבנות בחוג שלי:


ולסדנה נוספת - ביום שני, 18.10 בשעה 20:30 תתקיים סדנה לנשים להכנת גליל ורד מחימר פולימרי. משך הסדנה כשלוש שעות. עלות 90 ש"ח לא כולל חומרים.

והנה תמונה של גליל ורד שלי:



ושרשראות  שהכנתי עם  גלילי ורד




לפרטים והרשמה - 08-9750443 0544-755459 או במייל.
חיבוקים לרוב, ריקי




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה