רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 באוקטובר 2010

מוקדש באהבה לאבא שלי

במסגרת הסדר שאנחנו ממשיכים לעשות בארגזים לאחר המעבר לבית החדש, מצאתי כמה תמונות ילדות. אחת מהן, תמונה עם אבא שלי מגיל שנתיים או שלוש.

וקצת רקע - אני הבת השלישית מבין חמישה ילדים. אחרי נולדו שני בנים. כשנולדתי, ההורים שלי לא ידעו אם אהיה בן או בת, וכמובן שאחרי שתי בנות ועם אבא עירקי... מאוד חיכו לבן... ואז נולדתי. לפי הסיפורים, אמא שלי ילדה אותי ביום מושלג ו"הפריעה" לאבא שלי באמצע משחק כדורגל בין נבחרת דנמרק לבית"ר ירושלים בבלומפילד, ואבא התחנן בפני אמא שלא תלד ביום הזה... ומרפי כמו מרפי - באותו היום הגחתי לאויר העולם!

אחרי שאבא שלי ראה אותי הוא אמר לאמא שלי: "גם בת וגם מכוערת????" אז עם התחלה כזאת המצב היה חייב להשתפר ובמשך שש שנים הייתי המלכה הבלתי מעורערת של אבא. עד ש... הגיע הזכר במשפחה (אוהבת אותך, שי) ואז המניות שלי צנחו...

בקיצור, התמונה הזאת מקפלת בתוכה המון זכרונות טובים ובזכות סקיצה מספר 40 של שלוש בשלישי, היא גם קיבלה דף מעוצב. מוקדש לך באהבה, אבא!

זו הסקיצה והאתגר היה להשתמש בשאריות:


וזה הדף שלי:





הדף הזה הגיע למקום הראשון!!





ולסיום, תודה לענתיס על החלפה מקסימה שקיבלתי ממנה, במסגרת החלפת הנקודות, בקומונת "המפתח ליצירה". אהבתי מאוד וכמי שמאוד רוצה להתחיל ללמוד תפירה, עכשיו אני עוד יותר בהתלהבות מהעניין...



ועם הכרטיס שהיא צירפה:


חיבוקים לרוב, ריקי

22 תגובות:

  1. דף יפיפה!
    ביצוע מוצלח ביותר של הסקיצה!!
    שבת שלום =)

    השבמחק
  2. אהבתי את הסיפור מאחורי התמונה :-)

    מדי פעם עולה לי מחשבה לקחת מההורים שלי אלבומים של הילדות שלי (לסרוק תמונות ולהדפיס בשבילי) - אבל זה נדחה שוב ושוב...

    דף מקסים!

    השבמחק
  3. תודה דניאלה ושיר! היה כייף להכין אותו דווקא משום שהוא מהילדות שלי, בניגוד לכל הדפים שהכנתי עד היום...

    השבמחק
  4. ריקי,

    זה מקסים!בטוח אבא שלך התרגש לראות את זה!

    השבמחק
  5. יופי של עבודה. מרגשת ביותר!

    השבמחק
  6. דף מקסים! יופי של נוסטלגיה.
    זכיתי לראות את ההחלפה של ענתיס במציאות והיא מקסימה.

    השבמחק
  7. Riki, It looks so beautiful and I like the story behind the picture as well!

    השבמחק
  8. תודה אריאלה, קרן ולאנונימיות...
    שבת נפלאה!

    השבמחק
  9. ריקיהמקסימה!
    תודה על האיזכור בפוסט
    שמחה שאהבת, גם אני נדלקתי על הרעיון של תיק אוריגמי, זו יצירה חדשה ועכשווית שלי, למרות שאני תופרת כבר שנים ואת זכית לקבל אותה בין הראשונים
    שבת שלום ענת

    השבמחק
  10. Love the Layout and the layering of scraps and stamping!

    השבמחק
  11. ריקי-
    התרגשתי לקרוא את מה שכתבת על אבא, ובוודאי שלראות את היצירה המקסימה. אין ספק-התברכת בידי זהב ואני בטוחה שאבא שלך גאה בך, ולא רק הוא...
    אוהבת אותך, ליאת

    השבמחק
  12. תודה לך ליאת,
    אוהבת בחזרה!
    ריקי

    השבמחק
  13. דף נפלא, תואם מאד את התמונה. הסיפור שברקע גרם לי להעלות חיוך. היום יש מי שעדיין לא רוצים לדעת מראש את מין היילוד, דוקא בגלל הקלות שבה ניתן לדעת.

    השבמחק
  14. הי מושית,

    תודה לך על הביקור והתגובה... בתור אמא לתאומים ובן בכור, היה לי מאוד חשוב לדעת עוד במהלך ההריון שאחת מהשניים היא בת...

    השבמחק
  15. ריקי,
    יצא לך דף משגע, והסיפור שמאחוריו מוסיף לו עוד שכבות של יופי.
    תודה שהשתתפת גם השבוע באתגר שלנו.

    דיילי - TT

    השבמחק
  16. הגבתי לך גם בפורום - זה יפה מאוד, ואני חובבת תמונות "עתיקות" וזה תמיד מוסיף בעיני לדף יותר מכל אלמנט אחר... זה עושה את הדף
    מיכל

    השבמחק
  17. לריקי המתוקה והיפה, אני אוהבת אותך מאוד מאוד
    משירשור.

    השבמחק
  18. תודה דיילי ומיכל! כייף להשתתף באתגרים והחלטתי לאתגר את עצמי יותר ולנסות להכין יותר דפי אלבום מאשר כרטיסים. כך יש להם שימוש משמעותי יותר!

    ושירשור - איזה כייף לראות אותך כאן. שולחת לך חיבוקים ונשיקות ומחכה לראותך!

    השבמחק