רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 5 בפברואר 2011

יום המשפחה

לפני הפוסט - תזכורת לגבי סדנאות אורחות אצלי בסטודיו - 
קרן - מניירות, סדנת טושי קופיק, 18.2.11, 
מיקי מקובר, סדנת קנווסים - 25.2.11. 
______________________________________________________________________

מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שיש לי שלושה ילדים מקסימים - זיו, נעה וגלעד. לפני שבוע התארחתי בגנים שלהם והעברתי סדנת מיני אלבום בקופסה ליום המשפחה.

אלה הקופסאות שנעה וגלעד הכינו:



וזו הקופסה שהכנתי לדוגמה:

וקצת תמונות משני הגנים שבהם העברתי את הפעילות:








גם זיו  (משמאל) הכין קופסה והיה מאוד גאה באמא שלו...



היה כייף גדול לראות את האימהות (וכמה אבות באחד הגנים) יוצרות יחד עם הילדים. היו כמה מהן שאמרו ש"יש להן ידיים שמאליות" אבל בסוף היה קשה לעצור אותן! זה רק מראה כמה בשגרה היומיומית אנחנו לא תמיד מוצאות לעצמנו זמן ומקום ליצור משהו עם עצמנו, לעצמנו!

ולפני סיום, התמונה הבאה מוקדשת לאמא שלי, בכל זאת הכל התחיל ביום האם...
אמא כמעט עם כל הנכדים -


יום האם והמשפחה שמח לכולם!





5 תגובות:

  1. וואו איזה אמא משקיעה!!
    הילדים מתוקים והתוצרים שלהם מקסימים!

    השבמחק
  2. איזה יופי!
    נראה שהם ממש נהנו!

    השבמחק
  3. תודה ליאת, אני תמיד אומרת שהילדודס הם היצירות הכי משובחות שלי...

    הי פיצ'ולה, כייף שקפצת לביקור...

    השבמחק
  4. נראה שעשיתם חיים!! והבת שלך יפה כמו אמא שלה..
    נשיקות מותק!
    ליאור
    (מה מחירה של הסדנא של מיקי מקובר?)

    השבמחק
  5. תודה ליאור!אדבר איתך בעניין הסדנה.

    השבמחק