רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 בפברואר 2011

סקראפ IT - קורס חדש לעיצוב בנייר

לאחר שהחימר הפולימרי כבש אותי בסערה הגיע גם הסקראפ ובכלל גרם לי ל"התמכרות קשה". הנייר על הריח המיוחד שלו, הצבעים והטקסטורות, הכפתורים, סרטי התחרה ושאר הקישוטים - כולם עושים חשק גדול ליצור!

אני שמחה להזמין גם אתכן ליצור איתי -
הקורס יכלול חמישה מפגשים שבהם נכיר את החומרים והכלים המשמשים בתחום, נלמד טכניקות שונות של עיצוב בנייר ובכל פעם נצא עם תוצרים מרהיבים:

מפגש ראשון - עיצוב שני דפים לאלבום או למסגור על פי סקיצה




מפגש שני - סט של שלוש תמונות מעוצבות, תוך שימוש בחותמות נשים מקסימות






מפגש שלישי - לוח ממו בגודל 60*40

מפגש רביעי - מיני אלבום דיסקים
 (התמונה אינה משקפת את התוצר באופן מדוייק. העבודה תיעשה על דיסקים).

מפגש חמישי - מגירת דפוס

 מתי? המפגשים יתקיימו בימי שני בין השעות 20:00-23:00 בתאריכים הבאים:
7.3.11, 21.3.11, 3.4.11, 28.4.11, 16.5.11

איפה? הקורס יתקיים בסטודיו "יוצרים הנאה", נחל עיון 12/1 מודיעין.

עלות? 160 ש"ח למפגש לנרשמות לכל המפגשים. המחיר כולל את מרבית החומרים וכיבוד קל. למפגש האחרון תתבקשו להביא בית בובות צבוע או להוסיף 100 ש"ח עבור מגירת הדפוס.
כל משתתפת תתבקש להביא במהלך הקורס רשימת חומרים כמו: שני סוגי דבק, מספריים, 4 דיסקים, סרגל מתכת, כרית דיו, עט שחור ולבן (משטח עבודה וסכין גראפית - מומלץ).

למעוניינות להירשם לחלק מהמפגשים  - התמחור משתנה ממפגש למפגש בהתאם לעלות החומרים על פי הפירוט הבא -
מפגש ראשון - 160,
מפגש שני 180,
מפגש שלישי 200,
מפגש רביעי 180,
מפגש חמישי 160 ללא מגירת הדפוס או 260 כולל מגירת הדפוס.

הקורס מוגבל לשמונה משתתפות!

6 תגובות:

  1. בהצלחה! נשמע קורס מעולה!

    השבמחק
  2. איזה יופי של קורס
    בהצלחה ואני רוצה להירשם לסט התמונות
    הבחורות שלך מהממות
    אז תרשמי אותי
    ענתיס

    השבמחק
  3. הי ענתיס! תודה! רשמתי אותך.

    השבמחק
  4. איזה מקבץ תמונות, תזכורת נפלאה לעבודות הנהדרות שלך!! מקסים!

    השבמחק
  5. תודה חתולית! מתגעגעת כבר!

    השבמחק