רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 בנובמבר 2011

נשים... נשים...

 כשפתחתי את העסק שלי החלטתי שקהל היעד שלי הוא נשים ובשבוע האחרון כל כך נהניתי מההחלטה הזאת!
המון מפגשים מהנים היו לי עם נשים שונות ומגוונות - כל אחת עם סיפור משלה וכולן הגיעו כדי להנות מכמה שעות של יצירה ו"הטענת אנרגיה...".
קורס ציור במשיכת מכחול בהדרכת עידית הראל התחיל והשבוע התקיים המפגש השני. קשה לאמין שלאחר לימוד ואימון של 6 שעות בלבד אנחנו יודעות לעשות את זה...
 תראו איך כולן שקועות ...

עטרה, חברה דרך עמותת נ.י.ב (נשים - כבר אמרתי?) הגיעה אלי עם עוד שלוש חברות לסדנה ציפוי כלים בחימר פולימרי. הכל התחיל כשעטרה ראתה במכירה שקיימתי את הקערה הזאת
ושאלה אותי מה מחירה. עניתי לה שאם היא תדע כמה שעות עבדתי עליה - היא תבין שקצת קשה לי למכור אותה... עטרה החליטה לא לוותר והגיעה עם החברות כדי להכין לעצמה גם... בסוף הסדנה היא בהחלט הבינה למה התכוונתי! אלו התוצרים שלהן וזה היה המפגש הראשון שלהן עם החומר. כל הגלילים שבהם הן השתמשו הם גלילים שלי:





איימי הגיעה אלי השבוע כדי להתחיל לעבוד על תמונות שיש לה. הרעיון המקורי היה להתחיל לעבוד על תמונות של סבא וסבתא שלה שנפטרו, אך מאחר שזה היה פרוייקט שהצריך כוחות רגשיים, היא התחילה עם משהו כייפי וקליל - תמונה של שלושת הבנים המקסימים שלה. תראו את הצבעים המקסימים מימין שניסרנו והדבקנו:
ואם גם אתן נשים שרוצות להיות חלק ממה שקורה אצלי בסטודיו אני מזמינה אתכן לסדנת עיצוב תמונות נשיות - ביום חמישי הקרוב 10.11 בשעה 20:00 -  - ניתן להירשם! כאן או באמצעות המייל rikiarb@gmail.com
כל אחת תכין תמונה מקסימה אחת תוך שימוש בחותמות מלאות קסם נשי:




ולסיום - כרטיס שהכנתי לפי סקיצה 92 של "שלוש בשלישי". האתגר הנלווה (שעמדתי כמעט בכולו) היה צבעים: כחול, צהוב, ורוד וחום. את הורוד החלפתי באדום וחזרתי לכמה קולקציות מקסימות של October Afternoon:  
 העיגול העליון ניתן להזזה ומתחת מתגלים כמה איחולים:

 וזו הסקיצה:

חיבוקים לרוב, ריקי

6 תגובות:

  1. ריקי זה נפלא והיצירות מדהימות ויפיפיות

    השבמחק
  2. הצילום של כולן שקועות אומר את הכל. איזה כיף ! והציפוי בחימר הפולימרי מקסים אותי.

    השבמחק
  3. תודה לכן. ורד והדס, אתן מוזמנות לבוא לראות ולגעת מקרוב...

    השבמחק