רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

תינוקת חדשה נולדה במשפחה... וסדנת קוביית סקראפ

כשתינוק של חברה / קרובת משפחה נולד - אני יודעת שהגיע זמן ללוח ממו חדש. 
אני מוציאה מארון ההפתעות את הדפים ששמורים לעיצובים לתינוקות, צובעת, גוזרת, מחתימה, מפנצ'צ'ת ובעיקר נהנית. 
זה הלוח שהכנתי לרומי, תינוקת חדשה שנולדה במשפחה. את אמא שלה לא ראיתי יותר מידי שנים ומאוד התרגשתי לחזור קצת לימים אחרים מהילדות... 


 כאן השארתי מקום לתמונה:

וזה הכרטיס שצירפתי למתנה אותו הכנתי לפי סקיצה 93 של "שלוש בשלישי":

בשבוע הבא במסגרת קורס סקראפ IT לנשים אני מקיימת סדנת קוביית סקראפ. הסדנה תתקיים ביום חמישי הבא 24.11  כל המשתתפות יכינו קוביות בעלות 5 פאות. במהלך הסדנה נלמד גם להכין קישוטים מחימר פולימרי שאותם נשלב בקובייה:

את הקוביה הזו הכנתי במתנה לחמותי. ההרשמה לסדנה עדיין פתוחה! ניתן להירשם במייל: rikiarb@gmail.com




זו דוגמה של תוצר מהמפגש הקודם של הקורס:
 

חיבוקים לרוב, ריקי

5 תגובות:

  1. אוסף יצירות מגוון ומקסים.

    השבמחק
  2. לוח הממו נפלא ואני בטוחה שהתקבל באהבה, באותה המידה שנראה כי הוכן באהבה גדולה.
    תוצרי הסדנה נהדרים, וכמוהם גם קישוטי החימר הפולימרי. נשיקות יקירתי וסוף שבוע קסום:))

    השבמחק
  3. הלוח ממו מעלף!
    איפה על מפת ישראל את מקיימת את הסדנאות? ואשמח גם לדעת האם מתוכננת סדנה כזו בקרוב.
    תודה!

    השבמחק