רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 13 ביולי 2017

סקראפ ומיקס מדיה חוג נשים במודיעין (ואם את מורה או גננת בשנת שבתון - אז הפוסט הזה הוא בשבילך!)





בסרטון - תוכלי לראות פירוט של הפרוייקטים שניצור בכל מפגש ומפגש. 

איזה כייף זה שבתון!! גם אני יוצאת לשבתון בשנה הבאה (למי שלא יודעת, כשאני לא יוצרת, אני מלמדת ערבית בתיכון במודיעין), אבל אמשיך להעביר את החוג שלי שאני הכי אוהבת - חוג סקראפ ומיקס מדיה לנשים. אז אם את רוצה להכיר את תחומי הסקראפ והמיקס מדיה, או להתמקצע בהם ולקבל תעוזה ליצור את מוזמנת. החוג פתוח לנשים בכל שלב בחייהן, שרוצות להכניס את היצירה לחיים שלהן, להיפגש עם נשים נוספות ופשוט ליצור בהנאה. 

ואם את מורה או גננת שיוצאת לשבתון - אז את יכולה להירשם לחוג שלי כחלק מתוכנית הלימודים שלך לשבתון. החוג מוכר לשבתון כקורס רשות ומהווה 1 ש"ש. קוד המוסד 1583, מוסד מספר 22 בעמ 57 בחוברת שנשלחה למורות שיוצאות לשבתון.

הנה כמה פרטים: החוג, המתקיים זו השנה השמינית, הינו בן עשרה מפגשים ומתקיים בסטודיו "יוצרים הנאה" במודיעין. במהלכו נכיר את הכלים והחומרים שמשמשים בשני התחומים סקראפ ומיקס מדיה, נתנסה ונעצב כמה פרוייקטים שתתגאי לקחת הבייתה ולהשוויץ בהם. הסטודיו מרווח, מאובזר בכלים וחומרים רבים: פאנצ'ים, חותמות, צבעים מסוגים שונים, אבקות, פריטים לעיצוב, ניירות, מדבקות, סרטים ותחרות והכל - לשימוש משתתפות החוג ברוחב לב ובנדיבות. על הקירות תלויות עבודות שיתנו לך המון השראה ליצירה. 
  



והנה כמה תמונות מהסטודיו: 

קיר חותמות העץ שלי (ויש עוד המון חותמות סיליקון בקופסאות) 

פאנצ'ים וכלים נוספים
חלק מהחומרים - והכל מסודר ונגיש
מפגש ליצירת קנווסים בסגנון מיקס מדיה
וכמה מילים ממשתתפות החוג בשנים עברו: 
"החוג שלך הוא זמן קסם איכותי, עשיר ומעשיר, בזכות האוירה הנעימה והרגועה ובזכות הסבלנות, האדיבות והחיוך התמידי שלך. גיליתי מחדש את חדוות היצירה". אודליה

"ריקי יקרה, השראה, נדיבות, אוירה נעימה, מורה לתפארת. תודה על שעות יצירה קסומות!" מיכל

"תודה על הנדיבות וההשקעה האינסופית. אין לי מילים לתאר מה החוג הזה היה עבורי. חיפשתי וחיפשתי.. ונדמה לי שהמילה המדוייקת ביותר היא "חמצן"... " גנית

לפרטים נוספים והרשמה ניתן לפנות אלי ב 08-9750443, 0544755459, rikiarb@gmail.com. 

בואי, ההנאה מובטחת! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה