רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 ביולי 2017

תעשי רק מה שאת אוהבת!

אחד הדברים שגורמים לי אושר בחיים הוא שאני עושה מה שאני אוהבת ואפילו מתפרנסת מזה : )
בשבועיים האחרונים הייתי מאוד עסוקה עם קייטנות יצירה שהעברתי בסטודיו. שני מחזורים של חמישה ימים במהלכם פגשתי בנות מוכרות (שאצלי בחוגים הקבועים) וחדשות וחשפתי אותן לתחומי יצירה שונים ומגוונים: סקראפ, מיקס מדיה, חרוזים, תכשיטנות וצביעה. 

בכל יום יצרנו פרוייקט אחד והיום אני רוצה לשתף בפרוייקט קנווס שעליו ציירנו דיוקן עצמי בטכניקה שנקראת paint over collage. הרעיון כאן הוא לקחת תמונה שלך (או אחרת), להדביק אותה על קנווס או על נייר עבה ולעבוד עליה. 
קצת חששתי להביא פרוייקט כל כך מורכב לבנות צעירות יחסית, בנות כיתה ו - ח ובכל זאת החלטתי להעז והתוצרים היו פשוט מרהיבים. אחד הדברים היפים בפרוייקט הזה הוא שאת עובדת על תמונה שלך - וזו דרך נפלאה לכל אחת, ובמיוחד לבנות בגיל הזה שלא תמיד אוהבות את איך שהן נראות, להכיר את עצמן, לחשוב על מי הן, ולא רק באופן חיצוני. יש משהו בלצייר את עצמך שעושה גם עבודה פנימית, במיוחד אם מכוונים לשם. ואני ניסיתי קצת לכוון את הבנות תוך כדי ההדרכה על הטכניקה. ניסיתי לגרום להן לעבוד מתוך אהבה וקבלה של כל מה שיש בהן - הדברים היפים וגם הדברים הפחות יפים או מה שאנחנו נוטות לראות כפגמים.  

משתפת קצת בתמונות: 

















תוך כדי ההדגמה הכנתי גם אני קנווס. כמובן שאחרי שהן הלכו ישבתי עליו לפחות עוד שלוש שעות כדי לדייק אותו..

המשפט שבחרתי, התאים לי בדיוק לשבתון שאליו אני יוצאת לאחר שנים של עבודה מאומצת...

ציירת פעם את עצמך? יש לך אומץ לתהליך כזה??? שוקלת לעשות את הפרוייקט הזה בסדנה לנשים

חיבוקים לרוב, ריקי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה