רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 באפריל 2010

הגיע הזמן שגם לי יהיה...


בשנה האחרונה הגעתי ללא מעט בלוגים לאור ההתמכרות החדשה שלי לתחום הסקראפ!
כל כך הרבה כישרון ויצירתיות עולה בבלוגים והשיתוף של הרעיונות והתוצרים ממש קורץ לי... אז החלטתי שגם אני רוצה... המפגש הראשון עם תחום הסקראפ נוצר בזכות אישה מאוד מוכשרת בשם שלבי ואני מאוד מודה לה על כך. הכנו יחד תמונה משפחתית על קנווס עם שילוב של טכניקות שונות - נייר, חותמות, צבע ואלמנטים קישוטיים שונים. גודל התמונה מטר על 70 ס"מ והיה לא פשוט להתחיל לעבוד על קנווס כל כך גדול... כשהתחלנו לא ידענו לאן נגיע - אך אני ממש מאוהבת בתוצאה הסופית. תהליך העבודה עם שלבי היה מאוד מהנה! מאז נכנסתי לעולם המדהים הזה והייתי כבר בכמה סדנאות וכבר העברתי סדנאות בעצמי... אפילו בחוג בנות השבועי שלי אנחנו עובדות על מיני אלבום...

מאחר שאני גם יוצרת וגם מלמדת - הבלוג יהיה בית לשיתוף ברעיונות, יצירות ומפגשי יצירה שאני מעבירה!

בטוחה שיהיה כייף...

והתמונה שאני משתפת בה היא זו שעליה סיפרתי...

4 תגובות:

  1. יקירתי,
    יופי של בלוג ושיהיה בהצלחה!
    קרן חן

    השבמחק
  2. שיהיה המון בהצלחה ו'בהנאה'.
    אלישקה

    השבמחק
  3. ריקי
    בלוג מקסים ביופיו וביצירותיו. תאווה לעיניים. אהבתי. מאד רוצה לבוא אלייך אבל המרחק קצת בעייתי לי. שתצליחי
    שילה

    השבמחק
  4. ניסיון ראשון להגיב... עדין לא ברור לי איך להגיב לכל אחד...
    תודה לכולכן!

    השבמחק