רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 באפריל 2010

כשחימר פולימרי וסקראפ נפגשים ... פרק ב' - Embellishments& Buttons

כיוצרת בחימר פולימרי שהציצה לעולם הסקראפ ו"נפגעה" החלטתי לשלב בין שתי האהבות / ההתמכרויות שלי... ויצרתי סדרת קישוטונים וכפתורים לכרטיסים ודפים מעוצבים...


ההשראה לסדרה המתוקה הזאת היא, בין היתר, סרטון מדהים של פס יצור של כפתורים מחימר פולימרי... הבחור הזה הכין גליל פפיטה עצום בגודלו וממנו כפתורים...

אומנם לא הכנתי גליל פפיטה, אך הנה תמונה של קישוטונים וכפתורים שהכנתי
 
ובגוונים אחרים



ותמונה של כרטיס שהכנתי עם קישוטון בצורת שמלה



ואחד עם כפתור בסגנון וינטאג'



בכדי שגם אתן תוכלו להנות – אני מתכננת להעביר סדנאות בסטודיו שלי במודיעין וכן אצל דפי, בסטודיו "מסטיקים" שבמהלכה נכין קישוטונים וכפתורים דומים...

נכין כפתורים פשוטים, כפתורים עם משטחי טקסטורה ואבקות, כפתורים וקישוטונים ממשטחי פסים, נשתמש בחותמות לכפתורים בסגנון וינטאג' וכפתורים מגליל רטרו ...

סדנה ראשונה  תתקיים ביום רביעי בערב, 5.5.10 20:00-23:00 אצל דפי בסטודיו "מסטיקים"

וסדנה נוספת בסטודיו שלי במודיעין - תתקים ביום ראשון בערב, 16.5.10 20:00-23:00

עלות הסדנה – 180 ₪ כולל חומרים ומתנה – זוג חותכנים מקסימים לכל משתתפת...

בין המשתתפות, תוגרל מתנה מעשה ידי - סיכה לשיער מהסדרה הרומנטית



לפרטים נוספים והרשמה תוכלו לפנות אלי במייל rikiarb@gmail.com או בטלפון 054-4755459

או לדפי .

יומקסים, ריקי

7 תגובות:

  1. התאהבתי!
    איזה עבודות משגעות.
    בטוחה שיום אחד אנסה גם.

    השבמחק
  2. עבודות מקסימות!
    אם תעשי סדנאות במרכז הארץ
    ובשעות הבוקר אני אשמח מאד להצטרף :)

    tamika14

    השבמחק
  3. היי ריקי,

    נרשמתי אצל דפי לסדנה. אשמח להכיר אותך ולהתנסות....
    נתראה
    רחלי

    השבמחק
  4. קישוטים מקסימים,גם אני אוהבת לשלב את הפימו בנייר.בהצלחה בסדנאות.

    השבמחק
  5. הקישוטונים מקסימים ומשתלבים נהדר על הכרטיסים
    אוהבת מאוד את הסגנון שלך
    המון הצלחה בסדנאות!

    השבמחק