רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 במרץ 2011

זרע של גזר - והפעם דף מעוצב

ניתן עדיין להירשם לקורס סקראפ IT שמתחיל ביום שני הקרוב. כל הפרטים כאן! ובפוסט הזה ניתן לראות דוגמאות לשניים מהפרוייקטים שנעבוד עליהם!

השבוע עבדתי במקביל על כמה דברים, הנה אלה שזכו להצטלם ולהיכנס לרשומה...
הכנתי לוח בהזמנה לקוסמטיקאית שלי. מדובר בלוח שעם בגודל מטר על 80 (ענק) והוא קיבל עיצוב חדש. צבעתי את המסגרת בבורדו, הדבקתי דפים מדוגמים, הוספתי מלל, פרח ושני פרפרים והייתי ממש מרוצה מהתוצאה... גם הקוסמטיקאית שלי לא התלוננה!



מאז שהחלטתי להשתתף באתגרים של "שלוש בשלישי" אני מצליחה להתמיד. כייף ליצור, זה מגדיל את כמות הדפים המעוצבים באלבום שלי ותמיד נעים לקרוא את הפרגון ואפילו להגיע למקום הראשון... את הדף הזה אני מתכננת להכין כבר כמה חודשים. הוא מספר את הגרסה של פול לסיפור הילדים הנפלא זרע של גזר. למי שסקרנית - אפשר למצוא את הסיפור המלא כאן.עבדתי על נייר קראפט, הדפסתי על נייר פרגמנט את מילות הסיפור וחיברתי על ידי בראד לבבי, כך שניתן להזיז את נייר הפרגמנט. השתמשתי במדבקות של תוצרת הארץ לצד אותיות גזורות שהחתמתי על ניירות נפלאים של OCTOBER AFTERNOON.
 אפשר לראות את ההתלהבות שלי ממכונת התפירה!

 וחותמת של מיקי מקובר שהתאימה לי כמו כפפה...
הדף הגיע למקום ראשון!
זו הסקיצה והאתגר הנלווה היה פסים.


שתהיה שבת נפלאה!
חיבוקים לרוב, ריקי

7 תגובות:

  1. אהבתי את עבודת הטלאים ושילוב הצבעים בדף הגזר מקסים!!

    השבמחק
  2. לוח השעם נהדר,כשהקוסמטיקאית נועצת דפים לא יהיו חורים בנייר רקע? הוא לא ייהרס עם הזמן???
    סתיו love

    השבמחק
  3. איזה לוח מקסים! והדף נהדר!
    אוהבת את העבודות שלך ריקי מתוקה!!

    השבמחק
  4. תודה רינת,
    היא תקבע ניילונית מתחת לכל כותרת ורק תחליף את הדפים בתוך הניילונית כך שלא יהיה צורך לחורר מחדש בכל פעם את הלוח... וכן מדובר בנייר, כך שצריך לשמור עליו!
    חתולית, תודה לך! כייף שאת אורחת קבועה כאן!

    השבמחק
  5. הלוח שעם מהמם!!!
    עבודת הטלאים כל כך יפה, שילוב הצבעים מאוד מוצלח!
    והדף מיוחד - אהבתי את השימוש בנייר הפרגמנט

    השבמחק