רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 במרץ 2011

חג גדול לילדים... וגם לי! חלק א'

ביום שני הקרוב, בקורס סקראפ IT ניצור שלוש תמונות עם חותמות נשים. ניתן להירשם גם למפגש חד פעמי!
_________________________________________________________

השבוע העברתי סדנה למאה ילדים (ואימהות...) בישוב בית חורון. אלה המסיכות שהכנתי לדוגמה
והנה התוצרים שלי הילדים!

ובמסגרת בלוג האתגרים "שלוש בשלישי" הכנתי הפעם כרטיס ולא דף מעוצב. למה כרטיס אתן שואלות, לאחר ההצהרה שלי מהפוסט הקודם? - כי הייתי צריכה לצרף למשלוח מנות...
הכרטיס נפתח כלפי מעלה ולא הצידה והחלק הקדמי שלו קצר יותר מהאחורי על ידי פאנץ' בורדר:


זו הסקיצה

והאתגר: באילו שלושה חומרים אהובים השתמשתי?  תמונת וינטאג', חותמות, ופאנץ' בורדר. אני בהחלט יכולה להוסיף גם אותיות בעברית! את פיסת הבד הורודה ואת התמונה תפרתי במכונה - זה ממש ממכר! ובעזרת הפאנץ' יצרתי גם מסיכה (בעקבות כרטיס שיצרתי לאתגר של פורטל הסקראפ של מיכל שובל לרגל יום ההולדת שלה. מזל טוב מיכל!)

והנה הכרטיס ששלחתי למיכל ליום הולדתה


ובקומונה "המפתח ליצירה" השתתפתי בהחלפת משלוחי מנות. הגרלתי את ענבלית המוכשרת ושלחתי לה משלוח על טהרת השוקולד (עם פרלינים עבודת יד של צורפת בשוקולד בשם איילה דגן ועוגיות מעשה ידיה להתפאר של אחותי) והכל נארז בצבעי שוקולד:
 והכרטיס שצירפתי

בפוסט הבא - הילדים מחופשים ונעה עם התחפושת שתפרתי לה!

פורים שמח לכווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווולם!

6 תגובות:

  1. ריקי, מקסים ביותר. אהבתי הכל.

    השבמחק
  2. ריקי, מקסים ביותר. אהבתי הכל.

    השבמחק
  3. לאחותי היקרה,
    המסכות מקסימות!!

    השבמחק
  4. לא סובלת מסכות...הן מפחידות אותי... אבל כל השאר...שתהיי לי בריאה איזה יופי!!!!!!!!!
    מדהימה את!!

    השבמחק