רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 26 ביולי 2011

בת מצוו'ש - חלק ב

את הבת מצוו'ש של דניאל, האחיינית שלי פספסתי לצערי הרב עקב שהייתי בחו"ל, אבל לפני הנסיעה הספקתי לעבוד איתה על אלבום בת מצווה. היה כייף גדול - בחרנו יחד תמונות, קישטנו, הוספנו כותרות ומלל ובעיקר נהננו. דניאל לא הפסיקה "ללטף" את האלבום. כאן אפשר לראות דפים נוספים. מהסיפורים של אחותי ומהתמונות שמחתי לראות שדניאל זרחה מאושר לאורך הערב כולו, כמו נסיכה אמיתית. שולחת לך חיבוק גדול!

את הכפולה הזו יצרתי תוך שימוש בצבעים אקריליים, כשהקדשתי אותה לשלוש האחיות. בדף הימני שילבתי תמונות מקסימות של האחיות, כאשר לכל אחת יצרתי מסגרת עם צבע אקרילי אחר וצירפתי סרט משודך. בצד השמאלי למטה - שלושה פרחי כפתורים משלימים את המראה ואת הצבעוניות.


על בסיס דף זה נוצרה סקיצה 77 של "שלוש בשלישי", כשהאתגר הנלווה הוא כמובן צבעים אקריליים. אני סקרנית לראות את היצירות שיתבססו על הסקיצה הזו.


בצד השמאלי של הכפולה המשכתי באותו קו  - אותיות מסול שימשו אותי להחתמה באקרילי ולאחר שהצבע התייבש הוספתי נקודות לבנות מעל. קצת קווקווים, קצת פרפרים - ואני מוכרחה לציין שלמרות שזה די שונה מהסגנון הרגיל שלי - אלה הדפים האהובים עלי באלבום כולו...


ומסיבות טכניות, לא הצלחתי להעלות עבודות לאתגרים הקודמים של "שלוש בשלישי" אז הנה חוב מלפני שבועיים: חזרתי לתמונות הנשים האהובות עלי כל כך! התמונה הזאת אגב, נשלחה למיכל שובל שזכתה בקנדי שלי לרגל חגיגות השנה לבלוג. את החותמות האלה הזמנתי אגב גם למחנה בארה"ב והבנות מאוד נהנות לשחק איתן.
זו התמונה שיצרתי לסקיצה 75 של "שלוש בשלישי". האתגר הנלווה היה תחרה - 
לפני יומיים שטף אותנו גל חום מטורף, שאני  מבינה שהגיע עד ישראל, אבל לשמחתנו למחרת ירד גשם שוטף וקירר קצת את האויר.

תמונות מהמחנה - ממש בקרוב. צילמתי המון אבל עדיין אין לי דרך להעלות אותן...

חיבוקים לרוב, ריקי

7 תגובות:

  1. העבודות מקסימות!
    ו... התמונה - אני ממש מאוהבת בה....

    השבמחק
  2. ריקי...כיף לקבל עידכון כלשהו ממך!
    הדפים באלבום בת מצווה מקסימים.
    מתי את חוזרת?

    השבמחק
  3. תודה יקירות. אני מחכה להעלות כבר תמונות של המחנה. בקרוב... אני חוזרת ב - 26.8.
    חיבוקים!

    השבמחק
  4. התמונה יפה. אהבתי את החותמת (מצד שמאל) על שני דפים

    השבמחק
  5. יופי של עבודות. כרגיל.
    וגם אני מתה על החותמות נשים האלה.
    תמשיכי לעשות חיים!!
    ליאור

    השבמחק
  6. יקירתי,
    כיף שחזרת [גם אם זה רק לביקור].
    יופי של דפים, העלית אצלי חיוך! :)

    השבמחק