רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 ביוני 2011

חיבורים בין אנשים...

כשהרשומה הזאת תתפרסם אני כבר אהיה בארה"ב בע"ה.
הילד המתוק הזה הוא האחיין שלי אמת. אמת הוא תוצאה של חיבור שיצרתי בין שני אנשים! כשהכרתי לראשונה את ג'ואל, אח של פול, מיד הרגשתי שהוא יהיה מושלם לשירן, אחות של הילה החברה הכי טובה, שאותה אני מכירה מאז שהייתה בת 10. כמי שהייתה בת בית אצל הילה ושירן במשך כל שנות התבגרותי, אין ספק שהכרתי את שירן היטב וממש הרגשתי בבטן שהיא וג'ואל נולדו זה לזו... הם נפגשו לראשונה בחתונה שלנו ומאז הם יחד - הורים לשני ילדים מקסימים. החיסרון היחיד בסיפור הזה הוא ששירן עזבה את הארץ והיא חיה מזה כמה שנים בארה"ב עם המשפחה הנפלאה שלה. 

זה המשך המיני אלבום שהתחלתי בסדנה של טרייסי האדסון. אחד הדברים שהרגשתי לא נוח לגביהם במהלך הסדנה הזאת הייתה שעשינו מעין "העתק - הדבק" לכל מה שהמדריכה הראתה. היה חסר לי מתן הדרור ליצירותיות של כל אחת, אז בתור TRUBLEMAKER השתדלתי להכניס את העיצובים שלי למרות כל ההנחיות שקיבלנו. אני שמחה שהשארתי את האלבום לפרשנות האישית שלי ואני נעזרת בסקיצות של שלוש בשלישי כדי להשלים אותו. לכשיסתיים הוא יוענק לחמותי האהובה! זו הדף על פי סקיצה 72:

האתגר הנלווה היה הבלטה חמה בשיטת האמבוסינג. את העיגול הלבן מצד ימין למטה החתמתי והבלטתי עם אבקת אמבוסינג לבנה ולאחר מכן גזרתי מסביב. 

זו הסקיצה

מה אתן אומרות?
יש לי עוד המון תמונות של עבודות שהכנתי. מקווה שאצליח להעלות אותן גם מהמחשב במחנה.

10 תגובות:

  1. ריקי יקרה,

    שתהיה לך נסיעה טובה ומוצלחת!
    תמשיכי להראות לנו דברים יפים גם מהגולה :-)))

    מיכל

    השבמחק
  2. תודה רבה מיכל. ברגע שאתגבר על מכשולי הטכנולוגיה - אעדכן גם עם תמונות מכאן. עוד לא 24 שעות וכבר יש לי מלא...

    השבמחק
  3. מקסים!
    אוהבת את הצבעים והיופי בדף הזה!

    השבמחק
  4. ריקי,

    תהני במחנה!
    תעדכני אותנו כמה שיותר.
    נתגעגע...

    השבמחק
  5. ריקיצ'י - דף מקסים (ואף יפה יותר במציאות).
    עדיין מצחיק שהחברה הכי טובה שלי ואחותי הקטנה הן גיסות...
    הגעתם בשלום? הכל בסדר?
    שלחתי לך מייל דחוף. תקראי והגיבי בהתאם.
    תעשו חיים!
    נשיקות

    השבמחק
  6. כבר מתגעגעים.
    תהני ובטוחה שתעשי רק טוב שם.
    הדף מקסים.

    השבמחק
  7. תמונה מהממם. עבודה מקסימה ובטוב טעם.

    אשמח מאוד אם תעלי עבודות נוספות

    השבמחק
  8. יפהיפה!גם הילד :)

    השבמחק
  9. איזה יופי! גם הדוגמן חתיך....
    אני כבר מתגעגעת. מקווה שתעלי פוסטים גם מארה"ב. אולי תאורים מהמחנה? מה דעתך?
    נסיעה טובה ובילוי נהדר!
    אוהבתותך
    ליאור

    השבמחק