רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 ביוני 2011

לחץ...לחץ...לחץ...וסיפור שעושה טוב על הלב

ראשית אני מוכרחה להודות שהלחץ נובע רק מסיבות טובות, כדי שלא ישמע שאני מתלוננת חלילה...
לקראת הנסיעה לחו"ל יש כל כך הרבה משימות.. אני טובעת בתוך TO DO LISTS ומקווה להספיק הכל... לכן העבודה על הכרטיס הזה לפי סקיצה 70 של שלוש בשלישי הייתה לי כייפית במיוחד, משום שהיא הוציאה אותי מהרשימות, ועזרה לי לדמיין את הקיץ שמחכה לי בפתח! מה גם שממש השתוללתי עם צבעים! אומנם לא יהיה לי הרבה זמן לטייל עם כוס קפה בשלווה כמו הדמות שהחתמתי (תודה קרן), אבל בהחלט מצפה לי ולמשפחה שלי חווייה קסומה במחנה קיץ בארה"ב.


את הבגדים שלה החתמתי שוב על נייר מדוגם והבלטתי עם דבק דו"צ תלת מימד. זו טכניקה שאני מרבה להשתמש בה והיא מקסימה אתי כל פעם מחדש, הרבה יותר למשל מצביעת חותמת בטושים למיניהם:
 

 וזו הסקיצה

נכון שהכרטיס עושה חשק לצאת לחופשה??? לו יכולתן לבחור, איפה הייתן מבלות את החופשה הבאה???

ולעניין אחר, השבוע הפעלתי קבוצת בנות מצווה מ"בית הילד". זוהי פנימייה לילדים. מידי פעם אני מוזמנת להעביר שם הפעלה יצירתית לכבוד מסיבת בת מצווה. זה קורה כאשר משפחה אמריקאית מגיעה לטיול בת מצווה עם הבת שלהם ובוחרת לציין את האירוע בצורה משמעותית במיוחד - להגיע לבית הילד ולחגוג עם אחת מבנות המקום שגם היא חוגגת 12 ועם חברותיה. החיבור הזה בין שני עולמות כל כך שונים תמיד מרגש אותי ומלמד אותי המון על אהבה, נתינה ובעיקר הכרת הטוב על כל מה שהתברכתי בו!

לראשונה העברתי סדנה במגזרות נייר. ההתנסות הראשונה שלי הייתה לפני כחודשיים במסגרת "לימוד מודיעין" שם גם העברתי סדנה וגם השתתפתי בסדנה ופגשתי את ציפורה נאמן. ציפורה היא דור שני לעוסקים במגזרות נייר - כדאי להציץ באתר שלה! (www.papercuts.co.il) נכנסתי לסדנה של ציפורה עם שלושת ילדיי כאשר כל שאר המשתתפות היו נשים. הילדים שלי (כמו ילדים של אישה יוצרת שרגילים לעסוק ביצירה) ישבו וגזרו וגרמו לכולם להתפעל...

הנה הבנות הגאות עם המגזרות שהכינו.

המשפחה הייתה נדיבה במיוחד ואף נתנה מתנה לכל משתתפת מבית הילד. מדהים היה לראות את השמחה בעיניים של הבנות האלה, שלא תמיד החיים מאירים להן פנים! ומה שהדהים אותי הפעם במיוחד היה שהבקשה לציין כך את בת המצווה הייתה של בת המצווה עצמה. היא ביקשה מההורים שלה לא לעשות מסיבה חסרת משמעות אלא לשמח אחרים בשמחה שלה. ככה זה כשנולדים למשפחה הנכונה...

ואחרון חביב, הלכנו אתמול לבר מצווה משפחתית. את הכרטיס הזה הכנתי לפי ההדרכה של ענת דביר (שאני כל כך אוהבת את העבודות שלה). עשיתי שינוי קטן והפכתי את המוצר למעטפה של ממש.


עד כאן להפעם,
חיבוקים לרוב, ריקי

9 תגובות:

  1. הכרטיס מהמם!!
    ולחץ אני רואה מביאליצירתיות..זה טוב לא?
    ליאת

    השבמחק
  2. :-)) נפלא! שמחה לראות שהיה לך שימושי.
    חג שמח!

    השבמחק
  3. אנונימי ציין... הכרטיס הקיצי משגע!
    וכל הכבוד לך על העשייה החברתית - אין ספק שזה מכניס את החיים שלנו לפרופורציות.

    חג שמח!
    מיכל

    השבמחק
  4. לא ברור לי איך הצלחתי לפקשש את הבלוג שלך עד היום אבל איזה כיף שהגעתי עכשיו.
    פוסט מקסים והכי ריגש אותי הסיפור על מסיבת המצווה בבית הילד. תמיד כיף לשמוע על אנשים טובים.

    עשית גם לי חשק לחופשה, מזל שזה כבר קרוב.

    השבמחק
  5. יקירתי, הכרטיס לאתגר מקסים ביותר ואכן עושה חשק לצאת לחופשה. גם הצבעים קיציים ונעימים.
    ריגשת אותי עם סיפור בת המצווה ו"בית הילד".ללא ספק סיפורים כאלה מכניסים מיד לפרופורציות הגם נכונות.
    וגם הכרטיס מעטפה לפי הדרכתה של ענת יצא נהדר.
    חג שמח ולבן!!!

    השבמחק
  6. שתמיד יהיה לך לחץ כ"כ יצירתי ופורה.....
    שתי העבודות מקסימות. הכרטיס הקייצי...סוף!!!
    נסיעה טובה מותק. אני מקווה שיהיה איתך מחשב שם!! שלא תיעלמי לנו!!
    ליאור

    השבמחק
  7. תודה לכן יקירות על תגובותיכן. אגב, ההדרכה שלי בבית הילד לא נעשית בהתנדבות. ישנם מקומות אחרים בהם אני מתנדבת (פחות ממה שהייתי רוצה, ובכל זאת...). ליאור, ודאי שיהיה איתי מחשב. אעדכן דרך הבלוג! חיבוקים!

    השבמחק
  8. איזה כרטיס כיפי!
    [עכשיו אני מתלבטת מה יותר, הקיצי או הברמצווה...]
    הקיצי!
    אבל גם הברמצווה יפהפה!
    טוב, נו, לא מפתיע... מאד את!

    השבמחק