רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 ביוני 2011

גם גברים עושים סקראפ...

כשפתחתי את העסק וחשבתי מי הוא קהל היעד שלי, היה לי ברור שאני פונה למין הנשי - בנות, נערות, נשים - בכל הגילאים. אני תמיד אומרת שאני אוהבת את בנזוגי אך בכל שאר המקרים, אני מעדיפה נשים... מידי פעם, כאשר אני נשאלת למשל אם אבא יכול לבוא עם הבת שלו למועדון יצירה לאימהות וילדים - אני מסרבת  באדיבות. זו בהחלט בחירה מודעת שלי ואני מאוד שלמה איתה. HAVING SAID THAT, העברתי אתמול סדנת סקראפ בהתנדבות לחברי מועדון יוצר אנוש - מודיעין. את הקשר למועדון יצרתי עם הרכזת המקסימה שלהם, שרית שמיר. מעברת לכך ששרית היא סופרת, ציירת ובעלת בלוג, היא אישה חמה ומלאת פרגון..

בסדנה השתתפו גברים ונשים - רובם מעל גיל 30. בהתחלה קצת חששתי ושרית הכינה פעילות אלטרנטיבית למקרה שהגברים  שבחבורה לא יהיו מעוניינים להשתתף בסדנה, אלא ש... כולם השתתפו והתגובות היו מאוד מפרגנות. כל אחד הכין שני כרטיסים על פי דוגמאות שהכנתי מראש והיה נפלא לראות גברים (ונשים) בני 30, 40 ו - 50 מחתימים ציפורים, גוזרים, מדביקים ובוחרים כפתורים לקישוט! ועל זה יאמר - NEVER SAY NEVER...

לעניין אחר - בעוד שבוע בשעה זו כבר אהיה בארה"ב, מה שבהחלט גורם לי להתקדם במרץ עם אלבום בת המצווה של דניאל, והפעם עם דף יומולדת, לפי סקיצה 71 של שלוש בשלישי. לפעמים עבודה לפי סקיצה ואתגרים זורמת ולפעמים ממש לא. במקרה הזה - הייתי צריכה להתאמץ מאוד...
אחד הדברים שאני אוהבת לעשות כשאני מעצבת דפים הוא לשלב כמה סוגי כתב בכותרת של העמוד. זה נותן עוד "טוויסט" עיצובי. כאן שילבתי בין האותיות של דפי ורחלי ובין אותיות שהחתמתי כל אחת על נייר שונה, גזרתי והדבקתי. לא מומלץ לבעלי עצבים חלשים - אבל התוצאה שווה את המאמץ, לא?
וזו הסקיצה: 

ואם אני בענייני ימי הולדת וסדנאות, העברתי בשבוע שעבר סדנת יומולדת לאמונה, נערה בת 13 ולחברותיה. כל אחת הכינה תמונה בשילוב חותמות, נייר ושאר קישוטים - הנה חלק מהבנות והתוצרים:
אמא של אמונה, מרים שפירא, היא אומנית ובעלת סטודיו בישוב מתתיהו. הבית שלה מלא ביצירות מרהיבות מעשה ידיה. היא למדה קרמיקה אצל ברכה שוורץ מהישוב מבוא מודיעים ואצל ליז אגמי, אומנית ואישה מיוחדת שאני מכירה באופן אישי. הנה כמה מעבודותיה של מרים:


 בפוסט הבא - מה עשיתי בסטודיו שלי עם 45 זאטוטים בני 5... עדיין מתאוששת!

חיבוקים לרוב, ריקי

6 תגובות:

  1. איזו פעילות נפלאה יש אצלך בסטודיו!
    ואני באמת מחכה לשמוע מה כבר עשית עם בני ה-5...

    מיכל

    השבמחק
  2. יופי של פרוייקט הכנת לגברים ובכלל שרק תצליחי!
    נסיעה טובה!
    ליאת 266

    השבמחק
  3. יקירתי,
    אני עדיי מלאת עננים בי מהסדנא של אתמול, תחושת היצירה בחדר המועדון עטפה את כולנו ולא רק בעבור הידיים העובדות אלא גם בעבור הלב הרחב בתוך העשייה הזאת, כולם יצאו עם יצירה נפלאה בידם, המדהים בעיצוב כרטיסים אישיים שלעיצוב תמיד נלווה האדם אליו אנחנו מיעדים אותו, אני חושבת שיכולתי להרגיש את כל החברים חושבים במהלך היצירה על אלה שהם אוהבים ואפשר היה לראות את ההתפעמות הנפלאה בהסדנא הקסומה שחיוונו אתמול בזכות יצירתך גווניך וחומך הרב בתוכך,
    תודה רבה רבה ריקי מלא אהבה
    אני הצוות והחברים במועדון

    השבמחק
  4. ריקי יקרה
    הגעת אלינו אתמול עם ארגז פלסטיק גדול בו נמצא כמעט על עולמך בצבעוניות מדהימה. הדבקת אותנו כבר בדקות הראשונות בחדוות היצירה..ישבתי בצד ויצרתי נהנתי מהיצירה ועוד יותר לראות איך ריתקת את כל הקבוצה במיוחד את הצד הגברי אל תוך היצירה.. הסבלנות שלך, המקצועיות והנתינה מכל הלב עשתה את שלה...חשבנו שנגזור נדביק ובזאת תמה היצירה, ואת גילית לנו עולם אחר של גזירה חיתוך והדבקה.. גילית שעם הדמיון אפשר ליצור כרטיסי ברכה מדהימים ביופיים. וכמה השקעה יש בכל יצירה.
    ריקי העברת לנו חוויה מדהימה, שעתיים איתך עברו כמו רבע שעה, אפילו להפסקה שכחתי לצאת היה חבל לפספס רגע איתך. תודה על הנתינה לעמותה אני בטוחה שכולם נהנו ולי הייתה זכות להכיר אותך ולגלות שכדאי תמיד לנסות כי אין סוף ללמידה.
    תודה מכל הלב על המזכרת הנפלאה - חופשה נעימה
    סימה ובשם כל משתתפי היצירה במועדון

    השבמחק
  5. ריקי יקרה, הדך לדניאל יפהפה! במיוחד אני אוהבת את הבלונים. גם אני אוהבת להוסיף חוטים וחבלים לעבודות.
    ואני שמחה ממש ששינית את דעתך לגבי גברים ומקווה שתאפשרי לאבות להגיע לסדנאות שלך. אין לי ספק שתופתעי לטובה. ברור לי שאם היה דבר כזה כשהייתי ילדה, והייתי הולכת עם אבא שלי, היינו נהנים מאד . גם לגברים יש כשירון ולא תמיד הם מפגרים כדי לפחד ולהראות אותו (למרות שעל פי רוב הם כן מפגרים ופוחדים להראות....)
    תבלי נהדר בחו"ל ותחזרי כבר....
    אוהבת
    ליאור, חתולי8

    השבמחק
  6. תודה לכן יקירות על התגובות המרגשות כל כך!
    יש בנתינה ובהתנדבות משהו שממלא אותך באנרגיות כל כך טובות. מומלץ למי שטרם התנסה!

    השבמחק